Какво (не)успях да прочета през септември?

Септемви се изниза неусетно и е време да представя и моята "Прочетено през септември" купчинка, както и моята "Планирано за октомври" купчинка. Е, да започваме!


Месецът бе изпълнен с много новости, с които трябваше да се справя. Първо, училището. Да, оказа се, че то ми оставя свободно време точно колкото ми е нужно да отида да се изкъпя, буквално. През този месец беше и рожденият ми ден, за който получих много, много подаръци (дано някога да се наканя а направя book haul с подаръци, защото, честно, много са!). И от всичките тези неща (а и други) не успях да прочета НИТО ЕДНА КНИГА!!! Да, виждате колко дълбоко съм затънал.
В момента чета "Избраница" от Труди Канаван и съм на около 60% готов с нея и да се надяваме да я завърша скоро. :(

За октомври съм отделил много книги за прочитане. След ужасния септември, новият месец определено ще бъде "месецът, в който се напънах да чета повече". Много искам да завърша поредицата "Черният магьосник" от Труди Канаван, с която се занимавам вече от юли, мисля. Наистина е страхотна, но не се чете на един дъх, а ѝ трябва повече време.
Друга книга за прочитане е и "Червената пирамида" от Рик Риърдън, която започнах миналия месец, но...
Много искам да стигна и до "Адските устройства" на Касандра Клеър, но всичко зависи от това как ще се развият нещата. Ала съм почти сигурен, че този месец ще бъде по-лек и ще имам време и за онова сладко удоволствие, наречено "четене"!


Това бяха моите планирани и прочетени книги. Ще ми е интересно да чуя кои книги са част от вашите, затова пишете в полето за коментари. Чао!

Коментари

Популярни публикации