Bout of Books 20 TBR

Здравейте!
Днес се появявам тук с един кратък пост за Bout of Books маратона, който започва УТРЕ (поправка, днес)! Да, от доста време се колебаех дали да участвам, защото напоследък съм адски зает и имам купища неща на главата, но реших да се пробвам все пак.

Малко за маратона. Това е едноседмичен читателски маратон, който ще се проведе от 21 до 27 август включително. В него четеш колкото искаш и каквото искаш, като няма предизвикателства или някакви други ограничения. А сега нека да ви кажа набързо какво ще чета и аз!

Линк тук!
1. "Острието на асасина" от Сара Дж. Маас:
Започвам с едно име, което е почти невъзможно да не знаете. Сара Дж. Маас. През маратона ще чета сборника от петте новели по поредицата "Стъкленият трон" и това ще бъде първата книга от поредицата, която ще прочета. Двоумях се доста дали да започна с предисторията или не, но накрая реших да си ги чета по хронологичен ред. Споделете мнение в коментарите.
В интерес на истината, аз вече прочетох първите две новели и в момента съм на 130 страница, така че имам още 300 странички от книгата, които е напълно възможно да прочета през седмицата.

2. "Hotel Valhalla: Guide to the Norse Worlds" от Рик Риърдън:
Още един небезизвестен автор! Това е (още една) допълнителна книга към поредица, но този път тя върви с "Магнус Чейс и Боговете на Асгард", чийто финал излиза този октомври!!! Нямам търпение да мина тази книжка. Тя е 150 странички и е с огромен шрифт, така че нищо чудно да я излапам за 1-2 часа! :D

Снимката е от моя Bookstagram.
Вижте го тук!
3. "Тъмна дарба" от Александра Бракен:
И тази книга вече съм започнал - за да сме точни, съм на 56 страница от 417 (в електронен формат). Засега много ми харесва и се надявам да завърша и нея през маратона.

4. "Amulet, Vol. 3" от Kazu Kibuishi:
Последната книжка е всъщност третата част от една поредица от графични романи, която много харесвам. Причината да я включа тук е, че искам да имам нещо малко и леко, което да мога да прочета набързо след някое много дълго четиво (като "Острието на асасина" може би).

Та, това беше от мен за днес! Вие ще участвате ли в маратона?
~ слончето 🐘

Коментари

  1. Подбрал си интересни книги за четатона, ще ми е интересно да видя мнение и ревюта после, особено за "Острието на асасина". Аз започнах първо с поредицата, като в момента чета третата книга и мога да ти кажа само едно: Потапяй се смело в тази невероятна история, защото с всяка следваща книга става все по-интересна и заинтригуваща! 😄
    Дано успееш да прочетеш всички книги, които си си набелязал! :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря много за коментара! Със сигурност ще споделя мнението си за всяко едно, след като ги завърша, защото мисля, че ще са страхотни четива! А за "Стъкленият трон" съм чувал само хубави неща, а и ОБОЖАВАМ другата поредица на Сара, така че не виждам защо наистина да не я започна скоро. 😀

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации