К'во стана с Nerdy Elephant?!

Колко пъти съм казал "Извинете, че не бях много активен последните (някакъв номер) дни/седмици/месеци, обаче сега съм тук и ще наваксам!" в този блог? 1, 2, 3 пъти? Не, повече са!

Отговор: В началото на почти всеки пост тази година...

Истината е, че последните няколко месеца бяха много натоварени. Наистина много натоварени. Толкова неща се промениха, толкова неща трябваше да започна отначало. Нямах абсолютно време за почти нищо, което харесвах. Е, поддържах буукстаграма си едвам-едвам (линк тук), но това е всичко.

Идеята на тази публикация е не да се извинявам или да доказвам на някого колко зает съм бил, 'щото няма за какво. Всъщност, в този пост няма въобще да се извинявам (въпреки че така ме сърбят ръцете да напиша нещо подобно). Няма и да давам напразни обещания и да си поставям напразни цели от сорта на "Отсега ще пиша по петдесет и седем поста на седмица", защото е безсмислено.

Просто исках да напиша нещо, в което да кажа, че съм тук. Имам още няколко седмици от училище (да, Австралия работи по различна програма) и след това би трябвало да имам повече време, защото, колкото и всеки да твърди, че училището не е АДСКИ ангажиращо... еми, то си е. Всеки ученик би казал това.

Та, след тези няколко седмици със сигурност ще имам повече време за хобитата си, включително и за блога. Пак казвам обаче - нищо не обещавам...

Но ми липсва писането тук, споделянето на мнението ми за определени книги и правенето на тагове. Определено ми липсва. Така че ще направя всичко възможно да се върна към блогърството възможно най-бързо.

Е, това беше днешният адски кратък пост. Извинявам се, ако е бил много хаотичен (ето, най-накрая да се извиня за нещо... нямаше как да мина без това, хахахах) и до скоро.
~ слончето 🐘

Коментари

Популярни публикации