Войната на кориците | #2: Новите корици на "Пърси Джаксън"

Здравейте!
Както знаете, миналият месец излязоха нови корици на поредицата "Пърси Джаксън и Боговете на Олимп", които, честно да си призная, са страхотни. Затова реших да направя постче за това коя от всичките ми харесва най-много, защо и т.н.
Дано да ви хареса!

Ще ги казвам по възходящ ред (тоест, от №5 към №1), за да се запази колкото е възможно изненадата.

Ta, петото място заема... Проклятието на титана. Харесва ми, но не чак толкова, за да заеме по-високо място.

На крачка от първата тройка се нарежда корицата на... Морето на чудовищата. Тази е наистина хубава, но когато я сравним с останалите 3, тя пада надолу.





Ето, че вече останаха само три корици. Бронзът този път ще отиде при... Похитителят на мълнии. Това беше много труден избор, но накрая реших. Нещо миниатюрно не ми достигна в нея, за да отиде по-напред.



Накрая сме. Тук направ ще кажа победителя, който беше избран след продължително мислене и блъскане на главата ми в стената. Но на първо място аз отреждам... Последният олимпиец! Толкова добре направена корица, толкова изпипана... направо супер!




И среброто грабва корицата на Битката за Лабиринта. Много е красива и тя, но просто другата за мен беше по-хубава.




Е, това беше всичко от мен за днес. Напишете ми долу в коментарите коя ви харесва най-много, старите корици ли са по-добри според вас - пишете!
Довиждане и до нови срещи!

Коментари

Популярни публикации