NY Times by the Book Tag

Здравейте отново!
Този таг не е от скоро, но го харесах веднага щом го видях, така че днес ще правим него. :)

1. Кои книги са на нощното ти шкафче?
В момента само електронния ми четец се подвизава там, просто защото сега препрочитам "Изчезналуият герой" от Рик Риърдън, на която имам само електронния формат.

2. Коя беше последната наистина добра книга, която прочете?
Ето това вече е много труден въпрос - почти всички книги, които прочетох наскоро, ми харесаха адски много! Може би ще кажа "Всичко, всичко" на Никола Юн, защото това беше една книга, която заобичах още от първите страници. Ревю тук.

3. Ако можеше да се срещнеш с един автор - мъртъв или жив, кой би бил той? Какво би искал да знаеш?
Ами не знам честно казано. Бих искал да срещна толкова много автори, но най-вероятно с моя късмет ще се паникьосам веднага щом ги видя и няма да успея да кажа и дума. 😅

4. Кои книги на рафтовете ти може да ни изненадат?
Определено всичко, което не е YA! На рафтовете ми има някои книги на баща ми и на майка ми, които надали в близките 20-ина години ще прочета.

5. Как организираш своята библиотека?
По никакъв определен начин! Първият ми рафт съдържа най-малки книги, вторият е цветният рафт (много, много цветния рафт), третият е изцяло зает от YA и фентъзи, а последните са големи книги, енциклопедии и книги, за които не мога да намеря място на никой от по-горните рафтове. Та, общо взето, голям хаос цари на рфтовете, но си го харесвам, така че...

6. Коя е книгата, която си имал намерение да прочетеш, но все още не си? Чувстваш ли се неудобно, че все още не си прочел някоя книга?
Книгата, която имах намерение да прочета, но все още не съм, е "Смъртни белези" от Вероника Рот. Започнах я, отказах се, надявам се скоро пак да и дам шанс.
Дали се чувствам неудобно, че не съм прочел някоя книга? Не.

7. Разочарование, надценена или просто лоша: коя е книгата, която си мислел, че ще харесаш, но не си?
Ами тук имам два отговора. Първият е "Множество катрини" от Джон Грийн, която беше наистина много зле. Мисля, че и дадох 1 звезда в Goodreads, просто заради хумора в книгата, но всичко останало липсваше. Формула за любов?! Какво?!
Вторият ми отговор, за който сгурно поне 20 души ще искат да ме убият, е "Илумине" от Ейми Кауфман и Джей Кристоф. Не че беше зле, не че не ми хареса начина, по който е написана, но сюжетът просто беше толкова объркан и толкова заплетен, че се отказах доста бързо. Може и hype-ът да ми е изиграл лоша шега, но не ми хареса. Надявам се обаче скоро пак да я започна и дано този път да я завърша!

8. Коя е последната книга, която не успя да завършиш?
Това е "Flame in the Mist" от Рене Ахдие. Не, не е лоша, изобщо не е лоша, просто ей така от никъдето докато четях книгата се сетих за Пърси Джаксън и познайте какво четях след няколко часа.

9. Какви истории те влекат? А какви избягваш?
Влекат ме главно фентъзи и Young Adult, но напоследък навлизам и в contemporary жанрът, така че ще кажа и това. Но не мисля, че има някакъв определен тип истории, които избягвам.

10. Ако можеш да задължиш президента да прочете една книга, коя би била тя?

Хари Потър. Need I say more?

11. Коя е следващата книга, която планираш да прочетеш?
Като се има в предвид, че чета "Изчезналият герой" (първа книга от "Героите на Олимп") най-вероятно ще продължа със "Синът на Нептун".

Коментари

Популярни публикации