Книги, които искам да прочета през лятото | Summer TBR

Здравейте отново!
Днес споделям с вас какво искам да чета през лятото. Подбрал съм си десетина заглавия, така че нека да започваме!

Първите две книги са на върха на TBR листа ми е много вероятно да ги прочета още в началото на сезона. Това са "Скритият оракул" и "Тъмното пророчество" - първа и втора книга от поредицата "Изпитанията на Аполон" от Рик Риърдън. Няма реална причина защо за бога отлагах тези книги (е, имам - едната излиза след дванайсетина дни), особено щом харесвам всички други книги на Рик, но ето че препрочитам "Героите на Олимп" в момента и след това ще захвана и другите две.

След това много искам да стигна и до "Острието на асасина" и "Стъкленият трон" от Сара Дж. Маас. Започнах първата книга преди няколко дни, но я зарязах, защото не оправдаваше очакванията ми, които си бях изградил след поредицата "Двор от рози и бодли", но смятам това лято отново да им дам шанс. А "Острието на асасина" е предисторията на "Стъкленият трон", която излиза на българския пазар в края на месеца, така че ми пожелайте успех и с двете от тях.

Петата книга, която съм си подготвил за лятото, е "Четирите цвята на магията" от В.Е.Шуаб. Започнах я малко преди да излезе и на български, но я оставих на 80 страница. Смятам обаче да променя това и да я завърша, за да видя защо толкова много хора я харесват (и да се надяваме, че ще я харесам и аз).

Предпоследната книга от списъка ми е "Под игото" от Иван Вазов! Желанието ми да я прочета дойде спонтанно (сетих се за нея преди буквално пет минути), но романът е наистина високо в TBR листа ми от доста отдавна, така че се моля да успея да завърша и тази книга това лято. Аз я започнах преди две години и така и не я завърших, ала това не ме е отказало (все още).

Link: here!

И накрая, но не на последно място, искам да ПРЕпрочета първите три книги от поредицата "Реликвите на смъртните" от Касандра Клеър, а именно "Град от кости", "Град от пепел" и "Град от стъкло". Причината за това е, че при първия прочит не бях очарован и те така и не попаднаха в моите топ 10 поредици (е, попаднаха, но под номер 10, така че е леко разочароващо). Та затова искам пак да ги мина, за да видя дали мнението ми ще се промени по някакъв начин.

И ето, че това е краят и на този пост! Благодаря, че четохте и ви очаквам следващия път пак тук! :)
~ слончето 🐘

Коментари

Популярни публикации