January TBR | Какво ще чета през януари

Здравейте отново и Честита Нова Година!
Днес, за да отбележа началото на 2018, ще ви споделя кои книги смятам да прочета през януари.

За първият месец от годината съм си поставил малко неизпълнима цел, тъй като включих цели 7 книги в списъка ми за четене. Тук не включвам и четивата ми за идващия Winter Bianual Bibliothon 2018, който е този месец.

Надявам се, обаче, януари да бъде много добър читателски месец и да успея да прочета възможно най-много от заглавията, споменати в този пост. А сега, без повече бавене, нека преминем и към тях.


Първата книга в TBR списъка ми е една, която включих в публикацията ми "Най-очакваните ми книги за 2018 | Част 1" (линк тук), защото излиза още в началото на месеца. Това е "Batman" на Marie Lu, втовата книга от поредицата DC Icons, която разказва историите на героите Жената Чудо, Батман, Жената Котка и Супермен. Попринцип супергероите не са ми любими (да си го кажем честно, твърде "перфектни" са, за да ги харесам), но тази книга звучи много интересно, така че нямам търпение да я започна.

Следваща в списъка е "Нивганощ" на Джей Кристоф. Интересното тук е, че аз нямах намерението да чета книгата, но щом видях продължението ѝ, "Godsgrave", в библотеката ми, нямаше как да не я взема. Така че сега ще си прочета "Нивганощ" през януари, а ще премина към втората част през февруари.

Аз вече започнах "Ангел с часовников механизъм" от Касандра Клеър и затова включвам и нея в списъка за четене през януари. Засега съм прочел около стотина страници и много ми харесва. Надявам се да успея да я прочета през януари, заради една от целите ми за 2018, която е да прочета ВСИЧКИ книги на Касандра Клеър до края на годината. Ще видим дали ще успея, тъй като съм завършил само пет от книгите ѝ, а планирам да препрочитам две от тях... пожелайте ми късмет!

Имам чувството, че след като свърша първата част от поредицата "Адски устройства", няма да имам търпение да захвана и продължението. Затова наскоро се сдобих и с "Принц с часовников механизъм" и се надявам да успея да го прочета през януари. Ако ли не - ще остане за февруари.

Следва "Geekerella" от Ашли Постън, която също съм започнал вече. Тя е преразказ на Пепеляшка, но с fandom related неща, което на мен лично много ми допада. Смятам да я прочета и нея през януари.

Книгата "Четирите цвята на магията" от В. Е. Шуаб е следващата в списъка ми и реших да я чета заради приложението Books and Writing Amino. Това е място в интернет пространството, където читатели от цял свят се събират и качват книжни постове, дискутират романи или дори споделят неща, които самите те са написали. Платформата е страхотна и защото има така нареченият книжен клуб, в който всеки месец книжните плъхчета четат и след това ревюират книги на определена тематика. За този месец темата е "Магия", а книгите на клуба (които не е задължително да четеш, но е препоръчително) са "Пророчеството на гарвана" на Маги Стийвотър и "Четирите цвята на магията". Аз избрах да чета втората книга, защото труилогията така или иначе е в списъка ми за четене през 2018.

И последна в списъка ми, но със сигурност не на последно място, е трилогията "Лабиринтът" на Джеймс Дашнър. Да, вече веднъш съм я чел миналият януари. Да, препрочетох я по средата на 2017. Да, наскоро препрочетох "Кодът на болестта" (която е предисторията на оригиналната трилогия). Но все пак искам да препрочета цялата трилогия още веднъж. Тя ми стана една от любимите, а и, както казах, я прочетох за пръв път точно преди една година, така че сантименталността ще бъде on point! Също този месец излиза и последният филм по поредицата - "Последният кандидат", което означава, че историята свършва изцяло... :'(

Е, това бяха (не)всички книги, които искам да прочета през следващите дни. Пожелавам ви приятен ден и ще се видим много скоро с нова публикация. Чао!
~ слончето 🐘

Коментари

Популярни публикации