Завърнах се + какво прочетох наскоро

Здравейте отново!
Ааааа, чувствам се странно, пишейки тук след толкова голямо отсъствие. През тази година наистина се опитвах да бъда постоянен с публикациите, но училището, за съжаление, отне прекалено голяма част от времето ми. Нямах и много време (и желание) да чета през годината и поради това писането тук стана още по-трудно.

Това, обаче, остава в миналото. Сега съм в една дълга и дългоочаквана ваканция, така че нищо не ме спира да чета и да пиша колкото искам (или докато не ме заболят очите от четене и пръстите от натискане на клавиатурата). 🤣

А сега без повече бавене ще преминем към книгите, които прочетох (а някои все още чета) наскоро. имам няколко заглавия, за които искам да говоря накратко. Ако някое от тях ви се стори интересно, оставете коментар и аз ще напиша по-подробно ревю за определената книга. Приятно четене!

"Фермата на животните" от Джордж Оруел
Тази кратка книжка е сатирична алегория на тоталитаризма, която по някаква необяснима за мен причина (имайки впредвид, че е класика) се превърна в една от най-любимите ми книги за 2018. Тя разказва историята на дузина животни, които се надигат на бунт срещу тиранийския им фермер и основават тяхна собствена ферма - "Фермата на животните". Из цялата книга Оруел вкарва препратки към живота на Сталин и как той е поел властта. По този начин той те кара да се замислиш за много неща, главното от които е свободата, която имаме, и какво би означавало да я нямаш.

"Среднощна корона" от Сара Дж. Маас
Тази година бавно, но славно, започнах да навлизам в света на "Стъкленият трон". Искаше ми се да прочета всичките книги от поредицата преди излизането на финала ѝ, ала по едно време интересът ми отмина и затова ми отнема по-дълго от очакваното да завърша поредицата. Това въобще не означава, че поредицата не ми харесва, напротив. "Среднощна корона" е втората книга и много задоволяващо продължение на една не толкова задоволяваща първа книга. Скоро пак ще подхвана третата книга - "Огнената наследница", ала не съм сигурен, че съм подготвен за нея. Досега поредицата е била само "задоволяваща" и нищо повече, ала петдесетте страници, които вече прочетох от следващия роман, ми подсказват, че нещата много бързо ще се променят.

"Адски устройства" от Касандра Клеър
Наскоро завърших небезизвестната поредица на Касандра Клеър и наистина беше уникална! Не мога да кажа, че очакванията ми бяха ниски, ала след "Реликвите на смъртните"... те си бяха много ниски. Въпреки това "Адски устройства" се оказа нещо съвсем различно и аз се пристрастих към героите и страхотно написаната история. Силно я препоръчвам на всеки, който както мен се е разочаровал от Касандра Клеър в предишните ѝ книги, защото си заслужава. (Между другото, ако погледнете ревютата ми за "Реликвите", ще видите, че са доста позитивни. Мнението ми за тези книги се промени драстично, оттогава.)

"Поредица от злополучия" от Лемъни Сникет
Аз ли съм единственият, който доскоро не знаеше, че тази поредица въобще съществува? Знам, че много хора са я чели като деца, но аз наистина си нямах и на представа какво е това преди да започна да гледам шоуто по Нетфликс. Ала когато започнах шоуто, знаех, че трябва да прочета и книгите. В момента чета третата, "Просторният прозорец" и, въпреки че книжките са много детински и кратички, на мен много ми харесват. Те не са натоварващи и лесни за четене, а всеки читател се нуждае от такива романчета от време на време.

Е, това беше от мен за днес. Оставете коментар отдолу, ако сте прочели някоя от тези книги, или ако смятате да прочетете някоя. От мен чао засега! :)

Коментари

Популярни публикации