Здравейте!

"Защо въобще се заех с това?"
Задавам си този въпрос си задавам винаги. При всяко ново начало. При всяка новост, появила се в живота ми (които, като се замисля, се явяват пред мен доста често). И повечето пъти започвам да се двуумя. Да продължа ли да го правя, или не?
Пред един от тези избори се изправям и сега, създавайки този блог с ясното съзнание, че може би ще поизостана с другият ми сайт, който днес навърши три месеца. Той е на английски, но ако има хора, проявили желание, ето линк тук.
Но нека не се отклонявам от темата. Та, на днешния хубав за първия ми блог ден, реших, че вече не ми е чак толкова интересно да пиша на английски, след като съм българин, живея в прекрасната столица София и изпитвам удовлетворение от нацията си. И тогава си помислих, че няма да е зле, ако създам и един блог, който обаче да е на родния ми език.
Тук искам да допълня - няма да занемарявам другия. Просто вече ще пиша и тук.
Та, ето за какво ще е той. Може би сте разбрали от заглавието, че ще се отнася за "магичния свят на книгите". Е, ще има и други работи. Но основното ще са книгите.
Нямам търпение да напиша първият си истински пост. Дано да ви хареса това, което ще правя, защото освен, че го правя за мое удоволствие, го правя и за вас.
Довиждане, до следващата статия.


П.С.: Знаете ли колко е приятно отново да пиша на български?!

Коментари

Популярни публикации