May Wrap-Up and June & July TBR Pile | Или "Искaм дa рaзкъсaм всякa срещнaтa книгa" и старт на многото четене

Здравейте!
Май месец е към края си и дойде моментът, в който да направя равносметка за това какво съм прочел през тези 30 дни, както и да направя план за книгите, с които ще си имам работа в следващите 30 дни. E, нека започваме!

Месец Май беше УЖАСЕН читателски месец за мен не заради количеството прочетени книги, а от гледна точка на качеството. Да, имаше книги, от които бях очарован, но повечето хич не ми харесаха.

Започнах месеца с една книга, която завърших. Това беше "Крадецът на книги" от Маркъс Зюсак. Това е една страхотна книга, която се превърна в една от любимите ми EVER. От нея не бях разчарован.

Следващата книга, която смело мога да твърдя, че беше ужасяваща, беше "Бялата врана" от Маркъс Седжуик. Не ми хареса, не беше в стила ми и честно казано, исках да я мина колкото се може по-бързо.

След "Бялата врана" препрочетох втората част от трилогията "Игрите на глада" от Сюзан Колинс. А това беше грешка. Защото започнах да откривам скучни моменти и т.н., което ме накара да не харесвам повече тази книга. Много ми е гадно, защото това беше любимата ми книга от поредицата, а сега тя отстъпи това място на първата част. Но... какво да се прави - това стана.

Следващата книга, която захванах, бе "Град от кости". Това и ме изкара от малкия reading slump, който ме беше обзел след двете незадоволителни четива. Повече за моите мисли относно нея можете да видите в ревюто ми тук.

Предпоследната прочетена книга беше втората част от поредицата "Реликвите на смъртните" от Каси Клеър - "Град от пепел". Не мога да кажа, че ме впечатли особено. До началото на третата част от книгата, аз на няколко пъти се питах "Защо продължавам да я чета?" Но след тези 260 страници дойде интересът ми, дойде желанието ми да завърша тази книга. И последните около сто и петдесет страници ги "излапах" на един дъх... Дотук ще спра, защото много скоро излиза и ревюто ми на тази книга, в което ще разгледам по-обстойно всичко, което ми е харесало или не в тази новела.

На края на "Град от пепел" веднага хванах следващата книга - "Град от стъкло", и я започнах. Това ще е и последното ми майско четиво. Причината да кажа "ще е" е, защото я започнах преди буквално час и още не съм навлезнал в историята, но съм сигурен, че ще я прочета максимум на две сядания.
*Снимката е момент от видео ревюто на Райс от booktube канала "Четат ли двама", където ясно се виждат кориците на трите книги. Между другото Алекс и Райс са едни от любимите ми БГ booktuber-и и техните видеа ми харесват много. Вижте канала им тук.

Това беше моят Wrap-up за изминалия месец. Сега нека пристъпим към следващата половина от поста, а именно June TBR Pile. Тук обаче тя ще бъде по-скоро June & July TBR Pile, защото ще слея двата месеца в една статия.

Ще започна с поредицата "Адски устройства" на Касандра Клеър. Един приятел ме посъветва да прочета нея след третата книга от "Реликвите на смъртните", защото така впоследствие ще разбера по-добре събитията от четвъртата книга - "Град на паднали ангели".

И, съвсем предвидимо, трите книги, които следват в TBR купчинката са последните 3 книги от поредицата "Реликвите на смъртните", а именно "Град на паднали ангели", "Град на изгубени души" и "Град на небесен огън".

Това беше моят Wrap Up и TBR пост. Нещо за моята купчинка за четене през тези два месеца. Не, няма да чета само тях. Ще участвам и в два четатона. Скоро ще разберете кои са те.
Довиждане!

Коментари

Популярни публикации