The Fandom Book Tag | Отделете си малко време, че е малко дългичък

Първият таг, който правя на този блог! Йей!
Преди да започна с него обаче искам да ви честитя деня на славянската писменост. Пожелавам ви да сте живи и здрави, за да можете да четете повече!

Както сте прочели от заглавието, днешният Book Tag ще бъде The Fandom Book Tag. Попаднах на него случайно, разглеждайки Melly's Book Blog. Дано да ви хареса.

1. Доктор Ху - Книга с (предимно) синя корица:
Тук се двуумях между "Синът на Нептун" от чичо Рик и "Дивергенти" от Вероника Рот, но се спрях на...
 Просто корицата е цялата в синьо и е по-добрият избор (според мен).

2. Марвел - Книга с (предимно) червена корица:
Тук пак мислех дълго - дали да сложа книгата, която чета в момента (и, за мой срам, вече от 10 дни), но се отказах и сложих това:


 3. Семейство Симпсън - Книга с (предимно) жълта корица:

Нямаше как да не спомена поне веднъж тук новото издание на "Град от кости". Между другото, хората, които ме познават, знаят, че държа много на кориците. И когато някоя не ми харесва, чета книгата на електронен носител. Така и стана с "Град от кости". Корицата беше ужасяваща и я прочетох на четец. Но това не развали хубавите мисли за тази книга, които можете да прочетете в ревюто ми тук. 
П.П.: Тук има повече златно, отколкото жълто, но...

4. Хари Потър - Книга включваща магия:

5.Свръхестествено- Книга,в която главният герой се съживява(идва отново към живота):
Ще ме извините, но тук ще оставя празно, просто защото не си спомням да съм чел такива книги! Бих казал "Град от пепел", заради Саймън, но той не се завръща точно към живота, а и не искам да се повтарям.

6.Чародейките - Книга за сестри:
Ах, мое мило детство...

7. Вината в нашите звезди - Книга за пациент, боледуващ от рак

8.Пърси Джаксън- Книга с гръцка митология  
Тук малко ще измамя и ще пусна това:
9. Досиетата Грим - Книга, която включва чудовище:
10. Мерлин - Книга или поредица,която искаш да има продължение (още книги):
По-скоро предисловие, не продължение.
 11. Стар Трек- Книга,в която действието се развива в космоса:
Мисля, не съм я чел.
12. Orphan Black - Книга за клонинги/клониране:
Тук вече не знам. Не мисля, че въобще съм чел такъв вид книги.

13. Игрите на глада - Книга, в която деца са убивани или умират:
Не само деца, но и те също...
14. Бъфи-Убийцата на вампири - Книга с badass героиня:
И аз, както и хората, от които взимах въпросите, веднага се сетих за "Стъкленият трон" на Сара Дж. Маас. Аз обаче реших малко да разнообразя, затова не сложих книга 1 от поредицата...
... а книга 2! :D

15. Шерлок - Книга с психопат/социопат:
16. Breaking Bad - Kнига за наркотици:
В момента не се сещам за такива книги.

17. Игра на тронове - Книга с дракони:
18. Futurama - Книга с роботи:
Брои се... нали?

19.Heros - Книга с хора със специални сили:
20. Имало едно време - Книга вдъхновена от приказки:
Тук веднага се сетих за току-що излязлата...
Въпреки, че корицата малко ме плаши.

21. The Walking Dead - Книга за зомбита:
Не съм я чел, но по корицата си личи, че е за това.
22. Властелинът на пръстените - Книга с елфи:
И отново... Сара Дж. Маас!

23. Firefly - Книга, която не е много известна, но ти я обичаш:
24. Замръзналото кралство - Книга, в която действието се развива през зимата в студен климат:


Това беше! Сега бих искал да тагна всеки, който не го е направил, и който иска да го направи. Довиждане засега от мен!

П.П.: Исках да ви предупредя, че доста скоро (може даже и утре) ще направя ревю на "Град от пепел" на Касандра Клеър. Очаквайте го!









Коментари

Популярни публикации