Currently Reading - 21/04/17

Здравейте!
От два-три дни се чудех какъв пост да направя. През периода ми на отсъствие прочетох доста книги и мислех да напиша ревю на някоя от тях, но се отказах, защото не искам да задръствам блога си с прекалено много ревюта. Правенето на таг също не беше добра идея - трябва да има малко разнообразие, нали? Затова накрая ми дойде идеята за пост, в който да споделя какво чета в момента, какво съм завършил и какво смятам да започна скоро. Надявам се това да ви е интересно. Ако е така, нека да започваме!

Първо, ще започна с един малък Wrap-up на това, което прочетох през изминалата седмица. То хич не беше много - дветста страници, една книга, едно препрочитане. 13 причини защо. Няма да изпадам в големи подробности, само ще копирам какво написах в Goodreads:

  • Update after reread (16/01/17 - 20/01/17):
    Препрочетох книгата главно защото сериалът излезе и исках да си припомня някои неща, които бях забравил. И оценката ми за нея не се промени - останаха си твърди 5 звезди. Книгата е уникална сама по себе си, защото учи на много неща. Показва ти, че трябва да се държищ добре с всеки, показва ти да не обиждаш и нагрубяваш хората по всякакви начини, защото дори една единствена думичка може да накара човек да взима ужасяващи решения. Страхотна книга, която според мен трябва да се прочете от всеки един човек, независимо от възрастта.

Та, като заговорих за "13 причини защо", няма как да не спомена това, че съм на финала на сериала по него. Не знам дали знаете, но Netflix направиха ТВ сериал по книгата (продуцентът на който е Селена Гомез), който излезе на 31 март. Днес ще гледам последните два епизода от него и може би след няколко дни ще напиша и ревю на целия сезон, защото е уникален! Аз попринцип не съм от най-големите фенове на сериалните, но когато някой много ми хареса, мога да гледам с часове.

Преминаваме на книгата, която чета сега (и качвам доста снимки в Инстаграм, свързани с нея, защото е страхотна) и това е "А Darker Shade of Magic" на Виктория Шуаб. Разбрах, че ще я издават и на български и че в момента книгата се превежда, но аз съм си нетърпелив и започнах оригинала. Но не съжалявам, защото съм все още в началото (69 страница) и вече я харесвам много.

Засега нямам планове за бъдещи четива. Може би ще започна "Стъкленият меч", която е продължението на "Алена кралица" (за нея преди няколко дни качих ревю, което можете да видите тук), но все още имам доста време да прекарам с ADSOM. Надявам се моят импровизиран пост да ви е харесал и ще се видим много скоро. Чао!

Коментари

Популярни публикации