TBR Book Tag

Здравейте отново!
Днес реших да направя един таг, който видях преди доста време в блога на Ева (Stormy Garden) и оттогава много искам да го направя. Оставям го отворен, за да може всеки, който прояви желание, да го направи, а ако ви е интересно да разберете отговорите ми на въпросите, продължавайте да четете поста.

1. Как и къде следиш твоята купчинка с книги за четене?
Нямам точно определен начин.

2. Повечето ти книги за четене са на хартиен носител или в електронен формат?
Електронен. Много пъти съм казвал, че предпочитам хартиен формат, но не винаги успявам да си купя книгата или пък да отида до някоя библиотека, за да си
 я взема. А и понякога толкова спонтанно се сещам за някоя книга, която много искам да прочета, че веднага си я свалям и за мен така е по-бързо и лесно.

3. Как определяш коя ще е следващата ти книга за четене?
Зависи. Понякога е много лесно, когато например съм завършил една книга и много искам да прочета продължението, или пък когато имам няколко в главата, които не искам да подмина, или пък когато излезе някоя много чакана книга и аз веднага започвам да я чета. Когато обаче нямам никаква идея какво да чета, тогава става много трудно. При такива случаи аз просто гледам Booktube видеа, отивам в някоя библиотека в търсене на  хубава книга, а в най-лошия случай седя пред рафтовете ми, и съзерцавам романите с часове, докато не ме заболят очите.

4. Посочи книгата която стой най-дълго в списъка ти за четене
Може би това е... не знам. Казвам "Гневът и зората" на Рене Ахдие, защото не мога да се сетя за друга книга, която да седи на рафтовете ми от поне година и да не е прочетена.

5. Коя книга наскоро си добавил към списъка ти за четене?
Един момент... *преглежда си Goodreads профила* ... Според Goodreads последната книга, която съм добавил, е "Кутия за птици" от Джош Малерман, а преди това пък е "Пазители" от Цветелина Владимирова.

6. Книга, която си добавил в списъка си за четене заради хубавата корица?
Не мисля, че съм добавял книга за четене само заради корицата, но от книгите, които са все още в този списък, най-красивите са "Империя на бури" от Сара Дж. Маас, "Гневът и зората" от Рене Ахдие, "Six of Crows" и "Crooked Kingdom" от Лий Бардуго и трите книги от поредицата "Shades of Magic" от Виктория Шуаб.

7. Книга в списъка ти за четене, която не планираш да прочетеш?
Не мога да разбера как една книга ще ти е в списъка за четене, след като не планираш да я четеш?

8. Непубликувана книга, която много искаш? 
Откъде да започна? "Кралска клетка" от Виктория  Айвярд, "Zenith" от Саша Алсбърг, "The Ship of the Dead" от Рик Риърдън и "A Court of Wings and Ruin" от Сара Дж. Маас, която излиза другата седмица!!

9. Книга, която всеки ти препоръчва?
"Стъкленият трон" от Сара Дж. Маас.

10. Книга в списъка ти за четене, която всички са прочели, само ти не си?
Веднага щях да кажа "Стъкленият трон" от Сара Дж. Маас, но видях, че съм отговорил по същия начин и на миналия въпрос,  което всъщност не е чак толкова странно - въпросите са почти едни и същи (щом всички ми препоръчват дадена книга, те трябва преди това да са минали през нея, нали?). И все пак, за да не се повтарям, тук ще кажа цялата трилогия "Адски устройства" от Касандра Клеър. Всеки я е чел, всеки я препоръчва и аз искам да я прочета от доста време. Единствената причина за отлагането ú е че я пазя след препрочитането на първите три книги от "Реликвите на смъртните", защото знам, че това е перфектното време за нея. :)

11. Книга, която "умираш да прочетеш"?
С коя да започна? :)
 
12. Колко книги са в твоя списък за четене в Goodreads?
За момента съм се спрял на 319, но имайки предвид, че напоследък съм доста активен в тази социална мрежа, списъкът може да нарастнеш значително.

Това беше всичко за днес. Вие как следите TBR купчинката си? ~ слончето 🐘

Коментари

Популярни публикации