Полубожествен Таг | The Demigods Book Tag [ORIGINAL]

Здравейте!
Знам, не сте виждали мой пост от доста отдавна. Това е, защото бях доста зает напоследък и нямах време да пиша. НО сега съм тук и ще се постарая да съм по-активен.

Та, днес ще правя нещо еднакво и същевременно различно от това, което съм правил до момента. Става въпрос за един таг, но таг ИЗМИСЛЕН ОТ МЕН. Идеята за него ми дойде преди доста време, но нещо все го отлагах. Сега обаче, при препрочитането на "Изчезналият герой" от Рик Риърдън, си спомних за него и реших, че най-накрая му е дошло времето.

Ето какво представлява самият таг. Имаме дванайсетте гръцки богове на Олимп и трябва просто да изберем по един герой от книга/поредица, който би бил перфектният син/дъщеря на дадения бог. Дано да се получи нещо! :)

1. Зевс: Герой, свързан с гръмотевици/небе/електричество:
За тази категория веднага избрах Мер от "Алена кралица" на Виктория Айвярд, защото все пак владее електричеството! А и характера и според мен доста подхожда на едно дете на Зевс.

2. Посейдон: Герой, свързан с море/вода/корабоплаване:
Тук веднага се сетих за Финик от "Игрите на глада". Той е един от любимиите ми герои от поредицата, а и живее е Четвърти окръг ("водният" окръг), занимавал се е с риболов, и оръжието му е тризъбец - перфектен син на Посейдон!

3. Хадес: Герой, свързан с мъртвите/тъмнина/хаос:
Моят Bookstagram акаунт можете
да намерите тук!
Това е малко труден въпрос, но се спрях на Тъмнейший от "Сянка и кост" на Лий Бардуго, защото той е точно олицетворение на мрак и зло в най-гадната му форма (нищо лично, Хадес).

4. Атина: Герой, свъран с мъдрост/книги:
ХЪРМАЯНИ!!! Сериозно - Хърмаяни е перфектното дете на Атина! Умна, ученоюбива и голям книжен плъх (в добрия смисъл на думата). Тя също е много смела и готова да помогне във всяка ситуация.

5. Арес: Герой, свързан с война/ярост/оръжия:
Ами... Кралят на Хиберн от ACOWAR добър отговор ли е? Защото той е най-военолюбивия герой, за когото някога съм чел!

6. Артемида: Герой, свързан с гора/животни/лов:
Тя попринцип няма деца, но реших да я включа, защото... ами, защо не? Та, тук веднага се сетих за Катнис от "Игрите на глада". Тя е ловджийка и е израснала сред дърветата. Също, помните ли момента в първата книга, когато каза "Аз не искам да имам деца"? Ето това веднага ме препрати към Артемида и гръцката митология!
Другият ми отговор беше Фейра, но... май тя не е най-удачния пример в този случай. 😂

7. Аполон: Герой, свързан със светлина/музика/изкуство:
Ами... Алина? От Гриша. Защото тя на практика призовава Слънцето. От друга страна пък тя не проявява никакви качества на характера, които ние сме свикнали да виждаме в Аполоновите деца - напереност, нарцизцизъм (това беше трудна дума) и самохвалство, така че май това не е много добър отговор, но го оставям така, просто защото не мога да се сетя за друг герой.

8. Афродита: Любовна връзка, която сякаш е създадена от Афродита (т.е. перфектна):

Тази категория не е точно към тага, ноооо anyways! Та, двойката, която избрах, е естествено Пърси и Анабет от... ами, май знаете откъде. Те са перфектниии!


9. Деметра: Герой, свързан със земеделие, плодородие и... ами, градинарски работи:
ВНИМАНИЕ! Малък спойлер за "Магнус Чейс и мечът на лятото"!
Тук, въпреки че може да се счете за cheat-ване, ще кажа Магнус Чейс. Да, той е полубог, НО НЕ Е ГРЪЦКИ, така че си го считам за добър отговор. Все пак Фрей е баща му, а той е богът на земеделието в скандинавската митология.

10. Дионис: Герой, свързан с веселие/празненство (бонус: вино):
Ви от "Игра на нерви"! В началото на книгата/филма тя не се забавлява много, много, но после всъщност я виждаме в действие. :D

11. Хермес: Пътешественик/лъжец/крадец:
Последните две възможности ги оставяме настрана и се фокусираме върху "пътешественик". За това казвам Флора от "Единственият спомен на Флора Банкс". Тя пропътува цяло полукълбо заради един и***т! Ако това не е пътешественически дух, не знам кое ще е.
Между другото, ревюто ми на книгата можете да откриете тук.

12. Хефест: Ковач/механик/огън:
Тук отговарям със Синдер от... ами, "Синдер" на Мариса Майър. Младия киборг Синдер има уменията да поправя други киборги, дроиди и всякакви други машинарийки което според мен я прави перфектната дъщеря на Хефест.
Ревю тук.

Е, това беше тага! Не знам дали ще ми повярвате, ако ви кажа, че писах този пост почти една  седмица - толкова съм зает напоследък! Няма значение, важното е, че го завърших. Ще ми е интересно да видя отговорите на Рали, Ева и Мартин, а и на всички останали, на които им хареса. До скоро!

~слончето 🐘

Коментари

  1. Създал си удивителен таг! Идеята и като цяло изпълнението му са се получили прекрасно! Отговорите ти определено ми допаднаха, особено онзи за Мер (`cause .. she is just AWESOME!) С нетърпение очаквам да прочета още някой твой book tag :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много благодаря! Радвам се, че ти е харесал! ❤️

      Изтриване
  2. Според мен чийтна и с Анабет и Пърси хе хе. Страхотна идея. Браво. И ние с колежката ще го пробваме тези дни.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации