Най-очакваните ми книги за 2018 | Част 1

2018 бавно, но осезаемо, наближава, а с нея идват и адски много книги, за които нямам абсолютно никакво търпение. Затова днес с вас ще споделя първа част на най-очакваните ми книги, които излизат през новата година.


Част 1 означава, че в този пост ще включа само книги, които излизат в първата половина на годината (тоест от януари до юни вкл.), защото ако бях включил и останалите, публикацията нямаше да има край. Подбрал съм 8 заглавия, които нямам търпение да ви представя, така че без повече бавене, нека пристъпим към същината на публикацията.

О, и нещо друго. В този пост всички дати на публикация са за оригинала, т.е датите важат за американското издание. За превода нямам никаква идея кога ще излезе.

Първата книга от списъка ми (по ред на публикуване) е "Batman: Nightwalker" от Мари Лу. Това е и вторият роман от серията DC Icons, първата от които е за Wonder Woman. По принцип не съм много по супергерои, но нямам никакво, никакво търпение да я прочета, просто защото звучи много интересно. Все пак е за живота на Батман преди да стане Батман! 
Книгата излиза на 2 януари (след три-четири дни!)


Следва "Iron Gold"на Пиърс Браун. Първата трилогия на Пиърс ("Червен изгрев") беше невероятна и когато разбрах, че авторът ще напише и spin-off поредица, бях адски приятно изненадан. Книгата излиза на 16 януари.
Ревюта на "Червен изгрев", "Златен син" и "Утринна звезда" (скоро).

Следващата книга е "Restore Me" от Тахере Мафи. Това е ощеедно продължение на оригинална трилогия, но този път говорим за "Разбий ме". Прочетох поредицата през май месец и изгълтах и трите книги за нереално кратко време. Ако не се лъжа, прочетох и трите за 2 дни и половина, което за мен си е постижение. И ми харесаха много! След това Тахере обяви, че ще продължи поредицата с цели ТРИ КНИГИ! Нямам нкакво търпение да ги прочета. "Restore Me" излиза на 6 март.

"The Fates Divide" от Вероника Рот също е книга, която очаквам с нетърпение. Тя е продължението на "Смъртни белези", а също и финалът на двулогията. Все още не съм започнал "Смъртни белези", но имам намерението да го направя през 2018 и да прочета продължението. А и вижте тази корицаааааааааааа! 😍 Красота!
"The Fates Divide" излиза на 10 април.

А сега преминаваме към книгите, които излизат през Май. Те, както винаги, са много...


Първата от тях е A Court of Frost and Starlight на Сара Дж. Маас. Това ще бъде новела (разказ?), който ще служи като връзка между поредицата ACOTAR и новата трилогия. В новелата ще се разказва за Фейра и Рис след случилото се в "Двор от крила и разруха" и аз лично не знам как ще дочакам до май месец да я прочета!
ACOFAS излиза на 1 май.
Ревюта на "Двор от рози и бодли""Двор от мъгла и ярост" и "Двор от крила и разруха".


Следва "The Burning Maze" от Рик Риърдън, която е третата книга от поредицата "Изпитанията на Аполон". Не знам защо и как, но все още не съм прочел първите две книги. Просто не съм ги прочел, но те са в TBR купчинката ми за 2018. Ще стигна до тях... евентуално!
Книгата също излиза на 1 май.

И последната книга, която очаквам през май, е не друга, а именно "War Storm" от Виктория Айвярд. Да, все още е съм прочел "Кралска клетка", но след първите две книги съм на 99% сигурен, че ще я заобичам, така че включвам и последната книга от тетралогията тук. Имам много книги да чета, но ще успея! :)
"War Storm" излиза на 15 май.
Ревю на "Алена кралица" и "Стъкленият меч" (скоро).

Още само две книги остават от списъка. И двете ще бъдат по книжарниците през юни.

Първата от тях е "The Outsider" от СТИВЪН КИНГ! Да, вярно е - Стивън Кинг пише нов роман! И да - звучи адски интерсно!
Книгата няма точна дата на издаване. На едно място пише 5 юни, на друго 22 юни, но аз ще я прочета, когато и да излезе.

И последната книга, която очаквам през първата половина на 2018, е "Reaper at the Gates" от Сабаа Тахир. Все още не съм прочел първите две книги от тетралогията (уау, каква изненада), но те също са в списъка ми за новата година, така че ще ги прочета.

Е, това бяха романите, за които нямам търпение да излязат през 2018. Напишете ми в коментарите кои книги ВИЕ очаквате, може и да съм изпуснал някоя. Приятен ден и до следващия пост, който сигурно ще бъде последния за 2017. Чао!
~ слончето 🐘

Коментари

Популярни публикации