Dewey's 24h Readathon April 2017 | Равносметка

Хей, хей!
В момента остават около два часа до започването на Dewey's 24h Readathon и мисля, че е перфектното време да започна поста с малко обяснение на това какво, как и кога смятам да чета, а и какво смятам да пиша в блога. Първо, кога и какво ще чета. Вече направих пост с моя TBR, който обаче леко се промени, тъй като вече прочетох една от книгите. Това е volume one от "The Wicked + The Divine", което е графичен роман. Да, аз го свърших предната вечер, защото наистина нямаше как да чакам (и всъщност останах много доволен от книжката, което ще разберете и от ревюто ми много скоро). И не стига че прочетох първата книжка от поредицата, а след това прочетох и втората, която пък ми хареса още повече. Така че сега съм си взел третата и четвъртата и ще чета тях в допълнение към останалите запланувани романи.
-
Сега малко и за това какво ще пиша днес. Ще правя нещо като "почасови update-и", което се състои в това, че ще влизам периодично в черновата и ще пиша по малко за това какво съм прочел през изминалия час или два, а и какво смятам да чета през следващите час или два. Идеята ми дойде от 
това видео и ми хареса страшно много, така че го правя.
-
Та нека не се бавим повече и да започваме поста (е, аз ще има да си чакам още два часа, но поне вие да не скучаете 😂).                                                                

Reading Update

21:30 - 22:00
Първите деветдесет минути минаха перфектно. За час и половина успях да прочета цяла една книга! Е, не точно книга, но графичен роман, и все пак съм много радостен в момента. Завърших "The Wicked + The Divine: Vol. 3", което означава, че вече съм с двеста страници (точно) напред в четатона!
-
Време, минало от четатона: 1 час и 30 минути
Прочетени страници: 200
Завършени книги: 1

22:00 - 00:30
Ето ме пак. И не, все още не съм се отказал... все още! 😂 Откакто писах предишния ъпдейт не съм чел абсолютно нищо. Вместо това пък гледах видеа в ютюб, разглеждах неща в Интернет и участвах в едно мини предизвикателство! Ако не знаете, мини предизвикателствата са направени от четатона и има по едно всеки час. Целта им е да те мотивират да четеш повече, а и да се занимаваш с нещо забавно и свързано с книги. Предизвикателството, в което аз участвах, се казва #CoverFromMemory и единственото, което трябва да направиш, е да нарисуваш само и единствено по памет корица на някоя книга. Аз избрах корицата на "Ангелски свят" от Сюзън Ий защото в момента чета първата книга от поредицата, а и корицата е доста семпла. Е, направих нещо, което силно може да се нарече успешно, но беше наистина забавно. Ако някой иска да го види, може да посети Инстаграм акаунта ми - @v.books911, а аз си лягам, тала че лека нощ от мен! 😴
-
Време, минало от четатона: 3 часа
Прочетени страници: 200
Завършени книги: 1

00:30 - 02:30
Здравейте! Трябваше да спя, нали? Е, познайте какво? НЕ СПЯ!
След като загубих цял час в съзерцаване на тавана, опитвайки се да заспя, се сетих, че все още е 24-часовия четатон и че мога да си взема някоя книжка и да почета малко. Еми, какво стана - прочетох "The Wicked + The Divine: Vol. 4" изцяло и съм направо на седмото небе. Ако не ми вярвате, можете да видите ревюто ми в Goodreads. Тук ще ви покажа само първото изречение: "OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG!!!" Да, май разбрахте.
Та, не знам как се очаква да заспя сега. Ще се опитам, пък ако не стане, книжки има колкото искам! 😂
-
Време, минало от четатона: 5 часа
Прочетени страници: 344
Завършени книги: 2

02:30 - 10:30
Здравейте отново!
Малко проспах четатона с този 8-часов сън, но сега се надявам да се взема бързичко в ръце и да започна да чета по-сериозно. Относно плановете ми за днес, може би ще чета "Ангелско нашествие" от Сюзън Ий.
-
Време, минало от четатона: 13 часа
Прочетени страници: 344
Завършени книги: 2

10:30 - 15:30
Здравейте пак!
Нещо много бързо ми се струва, че минава четатона. Вече остават само шест часа и не е за вярване, че вече отиваме към края. 😢
Относно четенето, завърших и последния графичен роман от поредицата "The Wicked + The Divine", който прочетох в електронен вариант, защото той все още не е излязъл на хартия. Не знам какво ми става напоследък с тези графични романи, но ги свърших най-сетне (и в интерес на истината, всичките ми харесаха много). Сега планувам много малка почивка и след това продължавам с "Ангелско нашествие".
-
Време, минало от четатона: 18 часа
Прочетени страници: 488
Завършени книги: 3

15:30 - 18:00
В момента минава шест и остават още около три часа и половина до края. Не мога да повярвам, че всичко мина толкова бързо и ще трябва да чакаме още половин година до следващия маратон!
Както и да е, през последните два часа и половина четях (и продължавам да чета) "Ангелско нашествие" от Сюзън Ий. Преди маратона бях прочел първите 60 страници и през тези два часа минах само още 51. Някакси започнах да чета много, много бавно и се разконцентрирах твърде много от мини-предизвикателства, Тъмблър, Ютюб и всичко друго, за което се сетите, но се надявам последните три часа и половина да са леко по-ползотворни. Все още имам надежда за един успешен финал.
-
Време, минало от четатона: 20 часа и 30 минути
Прочетени страници от книга: 51
Прочетени страници от графични романи: 488
Прочетени страници общо: 539
Завършени книги: 3

18:00 - 20:00
Днес определено нещо ми става!
Та, отидох да вечерям, приключих за около двайсетина минутки и след това реших да си седна в леглото и да си чета до края на маратона. НО НЕ! The Voice Australia трябваше да започне точно тогава! Та си изгубих приблизително два часа пред телевизора, но пък това допълнително ме амбицира и сега ще направя един силен завършек на маратона.
-
Време, минало от маратона: 22 часа и 30 минути
Прочетени страници от книга: 56
Прочетени страници от графични романи: 488
Прочетени страници общо: 545
Завършени книги: 3

Reading Wrap up

Свърши! 24-часовия маратон, който чаках от почти година, свърши толкова бързо, дори не усетих кога мина времето.
Та, все още имам девет-десет минутки до края, но мисля, че е време да направя една хубава равносметка на това какво прочетох през тези 24 часа. Голямото число на прочетени страници общо е 583, което според мен е наистина добро число. От тях 488 са от графични романи и 95 са от нормална книга. Завършените книги са три, които са Volume 3,4 и 5 от поредицата "The Wicked + The Divine". Книгата, която за съжаление оставих незавършена, е "Ангелско нашествие" от Сюзън Ий, но като се има впредвид, че съм на страница 155 и ми е супер интересна, мисля, че ще успея да я завърша до ден-два.
-
След това издание на маратона, мога твърдо да кажа, че това беше едно огромно приключение, пълно с предизвикателства, книги и най-важното - много хора, събрани заедно. Определено очаквам с нетърпение следващото издание!
~слончето 🐘

Коментари

Популярни публикации