Какво ще чета през Юни? | June TBR

Здравейте, здравейте, здравейте!

Май месец е към края си и мисля, че е време да споделя кои книги са в купчинката ми за следващия месец. Подбрал съм шест книги, въпреки че е почти сигурно, че няма да успея да завърша всичките за 30 дни, но нека да започваме.
Първата книга в списъка ми е "Стъкленият трон" от Сара Дж. Маас. От отдавна искам да започна поредицата, но нещо все ме спираше. Сега обаче съм твърдо решен да го направя, особено щом следващата книга излиза през септември. А и Сара се превърна в една от любимите ми авторки след страхотната трилогия "Двор от рози и бодли" (ревю на ACOWAR скоро), така че вече нямам никакво оправдание да отлагам останалите и творби.

Като заговорих за стъкло, следващата книга в списъка е не друга, а именно "Стъкленият меч" от Виктория Айвярд. Мисля, че знаете за какво става въпрос в поредицата, ако не, тук ще оставя ревюто ми. Моето мнение - първата книга ми хареса адски много. Ама адски много. Затова и не се сдържах и вече започнах втората част, която също много ми харесва. И за тази книга нямам търпение, така че може да очаквате ревю скоро.


Мислех си този месец да включа и "Град от стъкло" от Касандра Клеър, но се отказах - твърде много стъкло, така че третата книга за месеца е "Between Shades of Grey" от Рута Сепетис. Рута Сепетис може да ви е позната от наскоро нашумелия роман "Сол при солта", който получава страхотни ревюта от всякъде. Накратко, в "Between shades of grey" авторката разказва историята на едно младо момиче, което е принудено да работи в един руски лагер през втората световна война. Звучи много интересно и нямам търпение да я започна.

Следващата книга, до която се надявам да стигна този месец, е "Четирите цвята на магията" от В.Е. Шуаб. Започнах книгата преди около месец и няколко дни, но я оставих след първите трийсетина страници (все още не знам защо). Затова много, много искам да я прочета този месец, особено след като тя вече е издадена и на български.

Предпоследната книга за месеца е "Престол и щурм" от Лий Бардуго, която е втора книга от поредицата "Гриша". Прочетох "Сянка и кост" през октомвриминалата година, ако не се лъжа, и останах приятно изненадан от нея. Отне ми супер малко време, а и обратът беше просто уникален, затова реших да и дам 4,5 звезди. НО след това незнам защо не продължих поредицата. Сега, след като имам "Престол и щурм" и чакам "Падение и подем", мога спокойно да си продължа трилогията.


И последна, но не на последно място, имаме "Железният изпит" от Холи Блек и Касандра Клеър. Отлагах тази поредица  от доста време просто защото ревютата не ме грабнаха и нямах никакъв интерес да ги чета. Преди няколко дни обаче видях, че четвъртата книга излиза много скоро (мисля, че е през август), така че заради това се реших най-сетне да ги прочета.
П.П: Вижте корицата на четвъртата книга - просто перфектна!

Коментари

Популярни публикации