Майска равносметка | May Wrap up


Здравейте отново!
Днес ще споделя с вас какво прочетох през месец май.

Бройката на книги за месеца е леко разочароваща - 5. И сега може да си казвате "Пет книги не е малко", но почкайте - от тях 2 книги са графични романи, а други две едвам-едвам стигат 300 страници. Така че май не беше много добър месец за четене, но имам големи надежди, че юни ще бъде по-добър.

Първият роман, който завърших, беше "Всичко, всичко" от Никола Юн. Наскоро написах подробно ревю, в което обясних всичките си мисли и чувства относно книгата. Накратко - "Всичко, всичко" ми хареса наистина много. Тя имаше всичко, за което някой може да си мечтае - стртахотни герои, приятен сюжет и шокиращ (поне за мен) обрат. Ревюто може да прочете тук.

Второто четиво за месеца, което ми отне много повече време, от колкото бях очаквал, е "A Court of Wings and Ruin" от Сара Дж. Маас. Да, отне ми наистина много време да я завърша (като имам предвид много, имам предвид почти три седмици). НО не съжалявам, защото я харесах наистина много! Имаше някои неща, които не ми се понравиха или пък просто не бяха добре изказани, или пък бяха казани много накратко, но затова повече в ревюто, което се надявам скоро да успея да напиша. 

Третата и четвъртата книги за месеца, които всъщност са графични романи, са първата и втората част от поредицата "Amulet". Ако не сте запознати със сюжета на поредицата, разказва се за едно момиче на име Емили, което поради определени обстоятелства се премества да живее заедно с брат си и майка си в къжа насред гората, в която преди години е живял сега безследно изчезналият и прадядо. Та, те отиват там, нанасят се, всичко върви по вода, докато един ден, както се разхожда из къщата,
Емили намира  един амулет. Но не какъв да е амулет. Говорещ амулет. По-точно шептящ. В началото Емили не обръща внимание, но след няколко шепоти от страна на амулета, тя се заслушва. И разбира, че щом е дошла в къщата, тя е забъркала себе си и семейството си в голяма каша.

И двете книжки бяха много, много интересни. Първата беше леко по-скучна от втората, поне за мен, защото се запознаваме със света, героите и т.н., а и в началото, да си призная, смисълът ми се губеше. Затова накрая дадох на първата книга 3/5 звезди. Втората обаче направо ме отвя. Много добро подобрение видях в героите, много добро подобрение и в света, и затова дадох 4/5 звезди на продължението. Нямам търпение да си взема и останалите, за да ги прочета и тях.


И последната книга за месеца, която между другото завърших снощи, е "Единственият спомен на Флора Банкс" от Емили Бар. Не бях чувал много за романа, но след ревюто на Стефи от StefiBooktopolis, вече знаех, че трябва да го прочета. Не съжалих въобще. Страхотни герои, много много интересна и уникална история, а и е кратка и се чете лесно. Препоръчвам я на всеки, който търси нещо леко, но смислено за четене. Очаквайте ревю скоро!

Е, това бяха книгите, които прочетох през месец май. Не мога да избера любимата ми от тях - колебая се между "Всичко всичко" и ACOWAR. Кое е вашето любимо майско четиво?
~ слончето 🐘

Коментари

Популярни публикации