Една година

Здравейте.
Измина една година откакто започнах да пиша тук и честно казано, колкото и клиширано да звучи, не мислех, че ще издържа толкова. Не знам колко от вас знаят, но преди да започна Nerdy Elephant, направих един друг блог, който обаче не се задържа задълго. Затова и не залагах големи надежди, че това ще се получи. Но ето, че се получи.

Написах първия си пост на 19 май 2016 година, започвайки този блог с идеята, че ще мога да споделям значението на онзи магичен свят на книгите за мен. Може би поради тази причина и го нарекох Магичният свят на книгите. В началото беше много странно, но същевременно и много, много забавно. Пишех по два-три поста на ден, правейки някои много известни тагове или ревю иранки различни книги. После обаче нещо стана. Мисля, че училището погълна всяка свободна минута и... затова спрях. Не мога да кажа точно колко време не бях тук, но не беше само за седмица. Когато се върнах обаче, реших да започна начисто. Така се появи и името Nerdy Elephant. Nerdy, защото се възприемам като нърд (не зубрач, нърд) още от отдавна. Elephant стана не защото съм с наднормено тегло, като с това не целя да обидя никого, нито защото много харесвам слончета, но просто защото един ден видях една снимка на слон с очила, четящ книга, и оттогава nerdy Elephant ми е в главата.

След това последваха периоди на писане и отсъстване. И постепенно започнах да приемам, че не е толкова нормално да пиша всеки ден - все някога трябва да си вземеш някаква кратка почивка от тук, няма как иначе. Затова например, това че съм неактивен две седмици вече не ме кара да се извинявам чак толкова, защото знам, че го правя за себе си. Все пак, това е мое хоби, а не мое задължение.

И ето ме тук, пишейки моят осемдесети пост на 19 май 2017. Не знам кога ще ми писне да пиша, все още не мога да осъзная, че някога ще дойде този момент. Защо? Защото това ми доставя удоволствие. Защото ми е супер приятно, когато завърша книга и искам да споделя толкова много неща... и имам мястото, където да го направя.

Бъдещи планове липсват. Няколко оригинални идеи, с които да подобря блога си, все още са в зародиш, но се надявам скоро да успея да ги осъществя. Предполагам обаче, че ще видим какво ще се случи. Благодаря, че изчетохте този пост, благодаря, че продължавате да четете постовете ми. Защото това значи много за мен.
~ слончето 🐘 

Коментари

Популярни публикации