Най-очаквани книги през месец септември

Преди малко погледнах Фейсбук страницата на издателство "Егмонт тийн", където бяха публикували книгите, които ще издадат през септември. И когато ги видях, направо крещях от вълнение. Искам ги сега!
И това ме вдъхнови да напиша топ 5 на най-очакваните книги през септември. Този топ 5 непрекъснато ще се мени, сигурен съм и затова смятам на края на месеца да напиша топ на най-задоволяващи нови книги през месеца (или нещо подобно). Но нека не се отплесваме, а да започваме.

Предупреждение: Тук ще има и книга/-и, които не излизат на БГ пазара, а на американския, така че не се залъгвайте!

5. "Всичко, всичко" на Никола Юн
Признавам си, когато я видях на страницата на Ибис, не разбрах веднага коя е. Изведнъж обаче ми просветна "А, това да не е тази... Everything, everything с шарената корица, за която всички в Америка говорят?" Да, тя беше. И тогава изпитах смесении емоции - хем радост, защото най-накрая я издават в България, хем недоволство, защото корицата... не ми хареса. Не харесвам книги с лица на тях, не са ми приятни, и просто предпочитам американската корица. Но мисля, че ще се преживее, ако книгата ми хареса.Очакваме я от 20 септември!

 4. "Магистериум: Бронзовият ключ" от Холи Блек и Касандра Клеър
От доста време съм си набелязал поредицата, просто изчаквах да излезе цялата (поне на английски). Е, и сега не е завършена и ще има да чакаме до 2020, когато се смята да излезе последната седма книга, но поне скоро ще имаме няколко, с които да започнем това приключение, наречено Магистериум. Книгата ще излезе под печата на издателство Егмонт Тийн на 10 септември.
 
3. "Живот и смърт - Здрач пренаписан" от Стефани Майър
Както може би знаете, вече съм към края на сагата "Здрач" - остава ми само последната книга. И когато видях, че Егмонт издават пренаписаната история на първата част, бях в екстаз! Скоро ще дойде време и за нея - само още три дни. Книгата излиза на 3-ти!

2. "Empire of Storms" от Сара Дж. Маас
Петата, но не и последна книга от поредицата "Стъкленият трон" излиза в Америка на 6-ти септември и аз не мога да чакам да излезе в България. Още не съм започнал серията, но веднага щом Егмонт (пак тези Егмонт) издадат "Империя от бури" - така мисля, че ще се казва, веднага започвам книгите. А дори и да не я издадат скоро, пак ще се докопам до нея, някакси...
А относно кориците, съм почти сигурен, че Егмонт ще я издадат с английската корица, която е еднаква и за Австралия и Нова Заландия, но повече ми харесва американската. Не знам, по принцип харесвам бели корици, но тези на "Стъкленият трон" може би са изключение.
 
1... Ще видите след малко!
Дойде време и за най-очакваната от мен книга за месеца. Тя е завършек на поредица, която искам да прочета от много дълго време. Тя е от издателство Егмонт. Тя е един световен хит. Тя е... "По залез" от Александра Бракен!!!
Това не е първата книга на Бракен, която попада в мой топ. По-миналият месец "Неизчезваща" взе среброто в класацията "Топ 4 книги, издадени през месец Юни", а сега финалната книга на трилогията "Пенрин и краят на дните" е на върха! Допълнение към желанието си да я купя е това, че тя ще бъде издадена НА МОЯ РОЖДЕН ДЕН (17 септ.)!!! И съм 99,9% сигурен, че на този ден ще стана от леглото и веднага ще тичам към най-близката книжарница, за да си я купя! Ох, нямам търпение да дойде.



Това беше всичко за днес. Надявам се да ви е било забавно и ще се видим много скоро. Чао!

Коментари

Популярни публикации