Какво искам да прочета през есента | 2016

Това лято беше страхотно от гледна точка на четене. Прочетох общо 15 книги и започнах 4 други. Но времето на игри, забавления и безгрижие свършва само след няколко дни, когато ще предаде щафетата на есента - пъстрият сезон. Времето леко ще започва да захладнява, слънцето ще изчезва по-рано и ще се завърнем към милото училище (което 99% от учениците НЕ харесват). Но пък дърветата постепенно ще се обагрят в жълто, оранжево, кафяво; падналите листа ще създават красиви "килими" по улиците, а и, честно казано, е много забавно да скачаш в купчини от листа и да правиш "листни ангели", ако така можем да го наречем. Не сте го пробвали? Направете го тогава.

Но с идването на есента при мен идва и голямото четене. И днес ще споделя с вас книгите и поредиците, до които смятам да стигна тази есен. Предупреждавам: списъкът се състои  от осем книги и поредици(с една поредица повече от този за лятото, който можете да видите тук, ако случайно сте го пропуснали). Ако на някого това му се стори дълго, да не чете докрая.

1. Трилогията "Тъмна дарба" от Александра Бракен.
Серията ми се е забила в списъка за четене от толкова време, че ще е огромен срам, ако не я прочета. А и страхотните мнения за поредицата още повече ме карат да я започна.
Източник: https://lifeaccordingtojamie.com/2016/07/04/book-review-the-darkest-minds-trilogy/
2. "Скритият оракул" от Рил Риърдън.
След "Боговете на Олимп" и "Героите на Олимп" нямашее как да пропусна и продължението им. Знам, че сам си правя мечешка услуга, като чета книгата преди останалите от поредицата да са излязли и после ще се наложи да чакам много, но я искам сега и не мога да отлагам повече.
Източник: https://bloodyrosered.wordpress.com/2016/06/06/izpitaniqta-na-apolon-skritiqt-orakul/
3 и 4. Трилогията "Хрониките на Кейн" и първите две книги от "Магнус Чейс и боговете на Асгард" от (отново) Рик Риърдън.
Като четем едно, да четем всичко.
"Хрониките на Кейн" са може би книгите, които стоят най-дълго в TBR листа ми. И след като една приятелка преди дни завърши поредицата, а пък друг приятел вече я препрочете, дойде времето и аз да се наканя да я захвана.
За "Магнус Чейс" не бях чак толкова ентусиязиран. Все си казвах "Нали има още книги от поредицата, има още време да ги прочета." Но това се натрупваше, а и втората книга излиза в Америка през октомври, така че вече нямам оправдание да не ги започна.
Източник: http://www.barnesandnoble.com/blog/holiday-gift-guide/for-percy-jackson-fans-a-new-book-from-rick-riordan/
 5. "Хари Потър и Прокълнатото дете" от Дж. К. Роулинг!!!
Мисля, че няма нужда да обяснявам защо за бога искам да прочета това. Откакто прочетох Хари Потър за пръв път през 2011 или 2012 година, бях толкова разочарован, че няма да има още книги. И ето, че Дж. К. Роулинг написа нова история. И няма как да не се добера до нея.
Източник: https://bookscomefirst.com/2016/07/31/book-222-harry-potter-and-the-cursed-child/
 6. Няколко книги от многото "Истории от света на диска" на Тери Пратчет.
Тери Пратчет. Най-сетне ще чета негови книги!
Всъщност, вече започнах една от многото му книги - "Жътварят", която много ми харесва и наистина ще има пост, ако не само за нея, то на всички книги от творчеството на Пратчет, до които ще се докосна. От книжния ми рафт ме чакат още четири книги на този автор (благодарение на една много добра приятелка на майка ми, благодаря ти), които смятам да удостоя с вниманието си през следващите месеци.
П.П.: Можех да снимам за тази точка и фотографията да е моя, но ме хвана мързела и сега не ми се става от масичката за нещо тоооолкова миниатюрно :D
Източник:http://theculturetrip.com/europe/united-kingdom/articles/the-best-books-by-terry-pratchett-you-should-read/
 7. Трилогията "Изменникът шпионин" от Труди Канаван.
В момента (отново след първия ми опит, който се оказа неуспешен) чета втората книга от поредицата на Труди "Черният магьосник" и много ми харесва, доколкото може да ми харесва книга при 20% прочетено от нея. Смятам до края на месеца да завърша нея и третата книга от трилогията, а след това вече да чета и "Изменникът шпионин".
П.П.: Скоро очаквайте пост на тема, свързана с авторката.
Източник: https://beckysblogs.wordpress.com/2013/04/19/books-i-just-had-to-buy-but-are-still-sitting-on-my-unread-shelf/
8. "Академия за вампири" от Ришел Мийд - книга 1 от поредицата.
Последната книга, която искам да прочета този сезон, е начало на една поредица, с която искам да се запозная от много време. И ето, че училищната ни библиотека се сдоби с първата част от нея и аз, естествено, няма да пропусна да се възползвам.
Източник: http://zineti.blogspot.bg/2015/01/aka-im-dead.html
Е, това беше всичко от мен за днес. И тъй като вече е много късно, чао чао!




Коментари

  1. Страхотна публикация! Подбрал си изключително завладяващи поредици и искрено се надявам да ти харесат ^^

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации