Осъзнах какво е "Sarah J Maas Mania" | Книжен дневник

Здравейте!
От много време исках да разнообразя малко постовете (защото ревю-таг-ревю-таг не ме устройваше), но не знаех как да го направя, с какъв по-специален пост да освежа леко блога си. Но един ден реших да започна с нещо миниатюрно, от което в последствие да се родят нови идеи. Затова вече имаме нова серия в блога - Книжен дневник. В нея ще ви споделям какво чета в момента, какво съм завършил и какво смятам да започвам след това. Надявам се да ви е интересно.
И за да разберем дали ще останете доволни, нека стартираме първия книжен дневник.

02 септември:

"Двор от рози и бодли" се оказа малкото, което ми трябваше, за да захвана книгите на Сара Дж. Маас. Тази книга толкова ми хареса, че веднага след това захвърлих всички останали книги, за да започна нещо отново на авторката. И започнах "Стъкленият трон". Първоначалното ми решение бе да се прехвърля веднага на "Двор от мъгла и ярост" непосредствено след първата част, но нещо ме спря и зачетох  ToG. Е, това беше грешка. След феноменалните 496 страници, които прочетох от Сара Дж. Маас, след всичките тези емоции, които изпитах, "Стъкленият трон" ми се стори леко... бебешки. Затова днес зарязах книгата още преди да съм стигнал първите петдесет страници. И зачетох... "Двор от мъгла и ярост". Не мога да ви кажа още нищо за нея, защото я започнах буквално преди минути. Но съм сигурен, че скоро ще има нещо, което да говоря за нея. Сигурен съм.
За бъдещи четива не съм помислил още, тъй като ми предстоят още много часове със седемстотника, наречен ACOMAF (няма ли нормално българско сълращение?). После ще мислим и за нещо друго.

Коментари

Популярни публикации