The Autumn Book Tag

Есента официално започа преди няколко дни и е време за един тематичен таг. Обичам този шарен сезон и съм сигурен, че ще ми бъде изключително забавно да отговоря на няколко въпроси, свързани с него. Ако и вие харесвате хладното време, топлия чай и падащите листа (а дори и да не ги), чувствайте се поканени да направите този таг.
Приятно четене!

1. Кое е любимото ти нещо относно есента?
Както в началото казах, аз обожавам този сезон. Затова не мисля, че бих могъл да избера едно нещо, което харесвам най-много в него. Но ако задължително трябва да избера любимо, бих казал онази толкова приятна вечер, в която си легнал на леглото в приятно затоплената си стая с една приятна книга, чаша чай и по възможност ароматна свещ. 😍

2. Коя книга ти напомня за училищните дни?
Когато бях (може би) във втори клас, четях "Хари Потър и Нечистокръвния принц". И толкова бях обсебен от нея, че постоянно говорех за Хари и групичката му, отивах на училище, нетърпелив денят да приключи и да се прибера да си чета на спокойствие. И един ден, тръгвайки на училище с неохота, защото пак ще трябва да чакам, докато отново захвана книгата, се сетих, че мога да не чакам, а направо да взема "Хари Потър" в клас. Естествено, майка ми не разреши, защото "е с твърди корици", нямало да я пазя и т.н. Но аз, като едно инатче по рождение (което хич не ми приляга, девите не се славят с огромни рога), реших, че няма да слушам майка си, и тайничко шмугнах книгата в раницата.
И така от малък съм запомнил "Нечистокръвния принц" като първата книга, която изнесох от вкъщи. И тя до ден днешен ми напомня за училищните дни.

3. Коя корица ти напомня за есента?
Тук ще кажа българската корица на "Всичко, всичко" от Никола Юн. Повечето хора биха казали че корицата е по-скоро лятна, но може би цветовете ме карат да я свързвам с есента.

4. Коя е любимата ти хорър или Хелоуин история?
Не съм голям любител на страшните истории, затова тук няма да отговоря. Чувал съм историите за Кървавата Мери, Дама Пика и подобни, но те са ме стряскали като по-малък. Не че сега съм безстрашен, но може би ми трябват малко по-страшни неща (е, сега да не дойде Дама Пика да ме изяде :0)

5. Кой е любимият ти хорър или Хелоуин филм?
Moже да се каже, че не харесвам чак толкова и страшните филми. Но тези от поредицата "Страшен филм" са уникални. Това, че са повече комедийни, отколкото хорър, е още по хубаво.

6. Кое излизане на книга през есента очакваш най-много?
Надали ще е изненада, но "Хари Потър и прокълнатото дете" (преведен) е нещото, за което най-много се вълнувам тази есен. Освен нея, може би "Чукът на Тор" от чичо Рик чакам, но не чак толкова ентусиазирано, колкото първата.

7. Кое излизане на филм през есента очакваш?
Филм... може би ми е интересно да видя "Домът на мис Перигрин за чудати деца".
От гледна точка на сериалите обаче съм сигурен какво ще гледам тази есен - ЛУЦИФЕР. На края на първия сезон съм и мога да кажа, че е уникален, а в момента в Америка тече втория! Какво повече да кажа!

8. Кои три книги планираш да прочетеш тази есен?
Аз вече написах цял пост с книги, които искам да прочета тази есен (тук), затова сега просто ще кажа някои книги, които съм пропуснал да добавя в този списък, но също искам да прочета през следващите три месеца. Това са всичките книги на Касандра Клеър (до които не съм стигнал) - амбициозно, но го искам! Прочел съм само първите три от "Пеликвите на смъртните", но се надявам, че тази есен ще завърша поредицата, а защо да не прочета и Адските устройства?

Коментари

  1. Много интересни отговори :) , а Луцифер е един от любимите ми сериали в момента, супер интересен и забавен.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации