End of Summer Book Tag

Лятото върви към своя край! Времето застудява, слънцето се скрива по-бързо и идва време за училището. Но ето ме и мен с този съвсем летен таг, с който да закрия подобаващо сезона. Надявам се да се забавлявате!

1. Изгревът на лятото: Книга, която нямаше търпение да прочетеш през лятото.
Може някои да помнят, че още в първите дни на лятото изготвих списък (тук) с книгите, които исках да прочета до 15 септември. Повечето от тях, естествено, останаха непрочетени, но помня, че бях много ентусиазиран за "Скъпоценни камъни" от Керстин Гир. И тя не ме разочарова!

2. Прекалено топло, за да изляза: Книга, заради която прекара целия ден вкъщи.
Аз не съм от дневните читатели и рядко чета през светлата част на деня, но мога да кажа, че "Двор от рози и бодли" ме държа затворен в стаята си много време! Но си заслужаваше.

3. Летен плажен бар: Най-динамичната и пълна с обрати книга, заради която би избрал да прекараш вечерта вкъщи, вместо да излезеш с приятели.
Тук щях да кажа отново "Двор от рози и бодли", защото наистина беше така, но ще разнообразя малко и ще кажа "Град от стъкло" от Касандра Клеър. Не можех да спра да чета, беще пълна с динамика и обрати.

4. Лeтен road trip: Книга, която чете в колата по време на път/ по време на ваканция. 
Попринцип не чета чак толкова в колата. Но помня, че при последната ни почивка бях толкова погълнат от "Алена кралица" (която обаче не завърших), че направих изключение и преминах няколко глави в автомобила.

5. Студена лимонада: Книга, чието начало не хареса, но в която постепенно се влюби.
Може би тук е най-правилно да кажа "Град от пепел" отново на Касандра Клеър. Началото хич не ми гхареса, но нататък книгата се подобри. Е, не мога да кажа, че се влюбих в нея, но поне впоследствие се подобри мнението ми за нея.

6. Охлаждащ Starbucks: Книга, подходяща повече за студени пролет, есен или зима.
Еми, и аз отговарям с Хари. Свързвам ги повече със зимата и есента. Затова съм взел решение по Коледа да ги препрочета, но по Коледа. Тогава магията се усеща по-добре.

7. Слънчево изгаряне: Книга, която прочете през лятото и определено не ти хареса.
Винаги ми е ужасно трудно да слагам на някоя книга етикет "ужасна" или "не ми хареса", защото определено нито една не е толкова лоша, всяка си има нещо хубаво, нещо различно. Така че тук нямам отговор.

8. Слънчасване: Книга, от която очакваше повече и ти беше трудно да завършиш.
Тук ще кажа "Гилдията на магьосниците" от Труди Канаван. Книгата е страхотна по своему, ще продължа поредицата, но краят беше незадоволяващ за мен. Дано да е бил такъв само за мен.

9. Диня и пъпеш: Книга, която ти разкри сочни тайни и те остави без думи.
Не мога да се сетя за друга, освен за "Ние, лъжците" от Е. Локхарт. Тайните хич не бяха сочни, но този край, този зашеметяващ обрат... това ме остави без думи.

10. Дъжд и хамак: Любимият цитат, който прочете и който те кара да философстваш.
В момента не се сещам.

11. Златно слънце: Най-слънчевата, усмихната и лятна корица на която попадна.
Тук ще кажа корицата на "Летни дни и летни нощи"... е, тя си е лятна.

12. Лятна любов: Книга, която би препоръчал отново и отново, заради емоцията, която носи.
Повечето книги, които чета, са страхотни и заслужават вниманието  на всеки. Затова и  тук няма да отговоря конкретно, защото мисля, че всяка една книга носи емоции. Те са различни за всеки и всеки трябва да ги почувства сам.
П.П. Не знам дали това имаше смисъл.

13. Залезът на лятото: Книгата с най-красивия финал.
Не знам дали беше най-красивият, но определено "Смарагдовозелено" от Керстин Гир имаше красив финал - на книгата и на поредицата като цяло.

Това беше всичко от мен за днес. Надявам се да сте се насладили максимално на тези слънчеви три месеца, които изминаха, и ви пожелавам една топла и приятна есен, пълна с интересни четива. До нови срещи!

Коментари

Популярни публикации