Auto-Buy Authors #1

Здравейте!
Днес ще ви кажа чии книги бих купил без да се замисля. Подбрал съм пет автори, които със сигурност знаете, та нека да започваме!

Преди това обаче бих искал да ви предупредя, че скоро идва първия ми book haul, така че бъдете готови!

Първият писател, който е в списъка за автоматично купуване на почти всеки, и това е Дж. К. Роулинг. Каква изненада! Мисля, че няма нужда да обяснявам защо, нали? Хари Потър!

След това идва Рик Риърдън. Честно казано, не искам Рик да е в този пост, защото този човек никога няма да спре да пише и може би ще продължи да ме охарчва чувствително поне още десетина години. Да, Пърси Джаксън, Магнус Чейс, Аполон и всякакви други странности, родени от огромния му мозък, бих взел веднага щом ги видя (само да не са с някои като тези ужасни български корици на Магнус Чейс!).

Трета в списъка се нарежда една авторка, която пише толкова много, че май ще похарча повече пари за нея, отколкото за двамата гореспоменати ВЗЕТИ ЗАЕДНО. Преди обаче да разберете коя е, вие ще направите нещо за мен. Видях идеята от Плами от Love,life&books. Спрете да четете, отидете при коментарите и напишете вашето предположение коя може да е тази жена (подсказка: жена). Става ли? После, когато сте готови, маркирайте текста след това изречение, за да видите коя е. Това е ... барабани, моля... Касандра Клеър! Да, повече няма да казвам и за нея.

Предпоследната авторка за днес е Вероника Рот. След "Дивергенти" тя се превърна в една от любимите ми авторки, затова ще купувам всичко нейно!

И накрая е едно скорошно обсебване, наречено Сара Дж. Маас. Мисля, че знаете защо (подсказка: Започва с А и завършва на COMAF. Не се сетихте, нали?!)

Е, това беше моят кратък пост на тема Auto-Buy Authors. Ако искате повече публикации, свързани с това, ме осведомете в коментарите. Чао засега! 
~слончето 🐘 

Коментари

Популярни публикации