Януарска равносметка | January Wrap-up

Здравейте отново!
Днес ще ви споделя какво успях да прочета през януари.

Януари беше, да кажем, ползотворен месец. Прочетох 6 книги и съм на половината на една дългичка (Двор от Мъгла и Ярост как ви звучи?) Но без повече приказка, нека пристъпим към романите.

Лабиринтът: В Обгорените земи - Джеймс Дашнър:
Втората част от поредицата "Лабиринтът" ми хареса наистина много. Имаше екшън, обрати - всичко, от което се нуждае един антиутопичен роман. Можете да прочетете ревюто ми за книгата тук. Оценка: 4,5 звезди.

Лабиринтът: Последният кандидат - Джеймс Дашнър:
Последната книга от трилогията не ми е любимата. Имаше неща, които не харесах, но имаше и много други, които заобичах. Повече за нея има в ревюто тук. Оценка: 4 звезди.

The Fever Code - Джеймс Дашнър:

Допълнителната книжка ми се улади определено. Отговори на толкова много въпроси, задоволи голямото ми любопитство за онова преди Лабиринта. Мисля, че всеки любител на оригиналната трилогия трябва да прочете The Fever Code, но повече в ревюто тук. Оценка: 4 звезди.

13 причини защо - Джей Ашър
Тази книга беше уникална! Не мога да кажа нищо повече, освен - ревю тук. Оценка: 4,5 звезди.

Множество Катрини - Джон Грийн
Сигурно в момента се питате "Хей, защо не сме чували нищо за тази книга през месеца?" Защо ли? Ами защото не ми хареса. Самият сюжет не ми хареса, не намерих смисъла в нея, затова и не написах ревю. Оценка: 2 звезди (заради хумора).

Петата вълна - Рик Янси 
Тук няма да говоря много, защото все още не съм качил ревюто. Но го очаквайте скоро!

E, това беше днешният пост. Ако случайно сте пропуснали големия списък за четене за този месец, можете да го видите тук. Аз ви пожелавам приятна вечер и ще се видим скоро с нова публикация. Чао!

Коментари

Популярни публикации