Февруарска равносметка | February Wrap-up

Здравейте отново!
Ето че и този месец мина и пак дойде време за познатата ни книжна равносметка. Днес ще ви споделя какво прочетох през месец февруари.

Тези 28 дни минаха нито прекалено добре, нито прекалено зле. Прочетох 4 книги и една история, а в момента чета пета книга, която се надявам да завърша до края на месеца. Но нека да преминем към същината на поста и да видим кои бяха моите февруарски четива.

"Двор от мъгла и ярост" от Сара Дж. Маас:
Най-сетне, толкова много време след прочитането на "Двор от рози и бодли", аз завърших и втората книга от трилогията. И когато стигнах последната страница, вече разбрах защо толкова много хора я харесват. Повече в ревюто ми тук.

"Двор от рози и бодли" от Сара Дж. Маас (препр.):
И веднага след края на гореспоменатата книга, аз усетих, че нещо не ми е достатъчно. И започнах "Двор от рози и бодли" пак. Е, не я завърших изцяло, но самото чувство да препрочиташ любима книга присъстваше на 100%.

"Безкрайното море" от Рик Янси:
Продължението на "Петата вълна" не ми хареса повече от първата част, но оправда очакванията ми за едно невероятно приключение. Задължително скоро смятам да завърша трилогията и веднага след последната страница идва едно сборно ревю, обещавам.

"Алена кралица" от Виктория Айвярд:
Това е една книга, която започва супер безинтересно, но след 100-ната страница те хваща здраво и не те пуска до края. Много искам скоро да се сдобия и с втората книга.

"Short Stories from Hogwarts of Heroism, Hardship and Dangerous Hobbies" от Дж. К.Роулинг:
Това е историята, която споменах в началото на поста. Имах идеята да прочета и останалите две историики, предоставени от Pottermore, а именно Hogwarts: An Incomplete and Unreliable Guide и Short Stories from Hogwarts of Power, Politics and Pesky Poltergeists, но ентусиазма ми се изпари и отложих четенето им за по-късно. Относно SSHHHDH (мале какво съкращение) мога да кажа, че беше интересна и увлекателна.

"Разбий ме" от Тахере Мафи:
Това е книгата, която чета в момента и много ми допада засега.

Е, това беше всичко от мен за днес. Вие какво успяхта да прочетете през този месец? - слончето 🐘

Коментари

Популярни публикации