Поредици, които искам да завърша до излизането на ACOWAR

Здравейте отново!
За днес отново съм ви подготвил един TBR пост, този път обаче за поредици, които искам да прочета ИЗЦЯЛО до излизането на A Court of Wings and Ruin от Сара Дж. Маас. И преди да попитате защо точно до нейното излизане (т.е. 2 май), ще ви обясня. ACOWAR е кнгата, която очаквам най-силно в момента и знам, че веднага щом излезе на пазара, аз ще тичам по улиците, за да си я взема възможно най-скоро. Та, вчера преди да заспя, си мислех: "Хей, нали знаеш, че след ACOWAR всичко ще се промени?" Затова реших, че за тези два месеца, които остават, трябва да завърша възможно най-много поредици, за да мога да си освободя ума от всичко излишно и на 2 май да съм готов за края на една страхотна трилогия.

Та, преди малко направих един списък с всичките ми незавършени серии (които имат излязло продължение, естествено) и избрах тези, които искам да завърша. Аз вече нямам търпение, така че да започваме!

Петата вълна - Рик Янси:
Прочетени книги: 2/3
-
Трилогията е много интересна, увлекателна и зарибяваща. Единственият ми проблем с нея са многото гледни точки, които звучат абсолютно еднакво и объркват читателя. След като мина и през оследната звезда", смятам да направя сборно ревю на цялата трилогия.
  
Гриша - Лий Бардуго:
Прочетени книги: 1/3
-
И тази поредица много ми харесва засега. Планирам препрочитане на първата книга, а след него смятам да премина и към останалите две. Мисля да правя отделно ревю за всяка една от книгите.

Разбий ме - Тахере Мафи:
Прочетени книги: 0,5/4
-
Това е трилогията (плюс допълнителната книга), която чета в момента и която обожавам. Не мога да кажа нищо повече, защото не съм завършил нито една част, но скоро ще чуете и моето мнение за всяка една.

Адски устройства - Касандра Клеър:
Прочетени книги: 0/3
-
Това е поредицата, от която съм чел най-малко, но и за която съм ентусиазиран най-много, отчасти заради многото позитивни ревюта, които съм чел, отчасти и защото искам да прочета "Град на небесен огън", а ми казаха, че ще има спойлери относно тази трилогия.

E, това беше от мен за днес. Амбициозният ми TBR от 12 книги за следващите два месеца може да се увенчае с успех, но е по-вероятно да завърши с провал. Аз сега ви оставям. Чао!   ~слончето 🐘

Коментари

Популярни публикации