#TBRTakedown 5.0 | Информация + Какво ще чета?

Здравейте!
Днес ще ви споделя за един четатон, в който емятам да се включа другата седмица. Той се казва #TBRTakedown и ще протече от 6 до 12 февруари. Целта му, както на всеки четатон, е твоята купчинка "за прочитане" да намалее колкото е възможно повече. Вижте Туитъра на маратона тук.

Има пет предизвикателства, за които аз съм избрал по една книга. И тъй като търпението ми вече се изчерпа, нека да започваме!

Ето ги и нашите предизвикателства:
 →  Книга, която е в твоя TBR списък от повече от година;
 →  Книга, която си получил скоро (от твой book haul);
 →  Първа книга в поредица;
 →  Продължи поредица;
 →  Излез от зоната си на комфорт.

А сега и книгите, които съм си избрал за тях (Предупреждение: Някои от тях са били в моя февруарски TBR!):

Книга, която е в твоя TBR списък от повече от година:
Тук избрах "Алена кралица" на Виктория Айвярд. Още след изизането на продължението ѝ - "Стъкленият меч", поредицата влезе веднага в моя списък за четене. Затова сега, макар и дебеличка книга, "Алена кралица" е първият ми избор за предстоящия маратон.

Книга, която си получил скоро:
Последните ми книжни придобивки влязоха в моята януарска равносметка, така че не ми остава друго, освен да сложа тук книгата, която чета в момента - "Двор от мъгла и ярост" на Сара Дж. Маас. Спокойно, не се шашкайте - няма да чета цели 720 страници през маратона. Сега съм на около 450 страница, а като знам, че имам още два дни преди началото на #TBRTakedown, може би накрая ще останат едни 200 странички от нея.


Първа книга от поредица:
Тук ще повторя книга и тя е "Алена кралица". Причина - голяма е! 😂

Продължи поредица:
На тази категория отговаря "Безкрайното море" на Рик Янси - книга 2 от трилогията "Петата вълна". Прочетох първата част а поредицата в края на януари и много я харесах (скоро ще има ревю). И въпреки множествоо негатични коментари относно "Безкрайното море", реших да ѝ дам шанс.

Излез от зоната си на комфорт:
Тук избрах "Богат татко, беден татко" от Робърт Кийосаки. Това мисля, че е философска книга и макар че не чета много произведения от този жанр, тя ми изглежда интересна и смислена, а и е само 160-тина странички.

Е, това беше моят TBR пост за #TBRTakedown 5.0 четатона. Ако проявите желание да се включите,както и ако сте чели някоя от гореспоменатите книги, можете да коментирате. Аз ви оставям. Чао!
~слончето 🐘

Коментари

Популярни публикации