BookTubeAThon 2016 Wrap-up

Не мога дори да си мечтая за по-добро развитие на BookTubeAThon 2016! Днес той приключи (е, все още не е, но след по-малко от два часа ще е) и си мисля, че трябва да направя книжната равносметка, защото беше много, много успешен!

Не мога да опиша какви емоции изпитах през цялото това време, като се започне от чакането на четатона, през "Той най-накрая е тук!" чак до последния ден. BookTubeAThon 2016 ще оостане в съзнанието ми като седмицата, в която се забавлявах на 100% и през която изпитах нещо страхотно, което никога няма да забравя.

Ето я и вече цифровата равносметка:
През маратона съм прочел 4 книги и 1/2 (5, ако я завърша до края на деня). Тази половинка е Питър Пан в алено, която (надявам се) ще завърша в следващия час и трийсет минути, защото си заслужава.

Разлистих 1241 страници общо (1354 с Питър Пан - продължението). Това е огромно количество, поне за мен... Беше страхотно!

Изпълних 6 от 7-те читателски предизвикателства:
1. Книга с жълто на корицата: Дневникът на един дръндьо: Горещници,  Джеф Кини;
2. Книга, която ще чета през нощта: Питър Пан в алено, Джералдин Макохран;
3. Книга, за която си разбрал чрез BookTube: Ние, лъжците, Е. Локхарт;
4. Книга от твой любим автор: Смарагдовозелено, Керстин Гир;
5. Книга, която е по-стара от теб & 6. Прочети книгата, а след това гледай филма по нея: Двойната Лотхен - Ерих Кестнер;
Единствено не изпълних 7. Прочети седем книги,  но пак съм доволен!

Снимах за 5 Инстаграм предизвикателства (едното не го снимах!):
Вижте ги в ъпдейтите ми за всеки ден.

Направих 5 Видео (вариации) предизвикателства (едното също не го документирах);

Участвах в 7 (плюс-минус) Twitter Sprint-а, които ми помогнаха да наваксам с четенето;

И гледах филма по "Двойната Лотхен".

Това беше всичко за днес. Коментирайте дали сте участвали, как е минало, смятате ли да участвате и в следващите издания. Нетърпелив съм да видя какво сте чели вие. А сега ви оставям. Чао!

Коментари

Популярни публикации