BookTubeAThon | Daily Update #1


00:33ч.:
Маратонът започна преди малко над половин час! Вече започнах "Питър Пан в алено" от Джералдин Макохран и съм разлистил точно 30 страници от нея. Мога да кажа, че е доста интересна и ми навява доста спомени от моето детство!
А сега ще заспивам, защото съм много уморен, а ме чакат още толкова книги да чета. Лека нощ!
Прочетени страници: 30
Общо: 30

10:17ч.:
Събудих се преди малко и още съм сънен, но пиша втори ъпдейт. Днес смятам да чета от "Дневникът на един дръндьо: Горещници" от Джеф Кини, като вече започнах и прочетох 22 странички. Така като гледам, ще мога да я прочета за по-малко от ден!
Днес можем да отскочим до Витоша със семейството ми, затова не съм абсолютно сигурен, че ще има още обновявания до вечерта, но ще видим!
Прочетени страници: 22
Общо: 52

13:42ч.:
Както можете да предположите, не отидохме до Витоша. Причина - лошото време в София. Затова пък прочетох цели 99 страници от "Горещници"! А сега ще посетим Музея на спорта в столицата! Не е ли страхотен ден, въпреки гадното време навън?!
Прочетени страници: 99
Общо: 151

16:27ч.:
Не посетихме и музея! Тук ще кажа само, че да отидеш до който и да е музей с деца под 10 години, винаги ще претърпи провал. На всичкото отгоре, прочетох и някакви си 24 странички от "Дневникът на един дръндьо". Затова реших малко да си почина от четенето и да поснимам - знаете, че в Инстаграм има дневни предизвикателства, нали? Е, днешното е да снимам книга с тематичен background отстрани. Аз се спрях на "Ридание" от Маги Стийвотър и детеините пред къщата ми. Според мен се получи нещо много хубаво!
П.С.: Не намерих четирилистни, но и така ми харесва!
Прочетени страници: 24
Общо: 175 

16:31ч.:
Заемам се да направя и видео предизвикателството за деня, което е: Книжно домино! *саркастично* Йей!

19:09ч.:
Току-що свърших доминото! Целият съм потен, изморен, но пък снимах доста и сега ще отворя Movie Maker-а, за да обработя видеото, което ще кача тук скоро. Очаквайте!

20:02ч.:
Най-сетне завърших видеото! Можете да го гледате отдолу, а аз се заемам с "Горещници", защото искам да я завърша до края на деня!




22:19ч.:
Току-що зaвърших "Дневникът нa един дръндьо: Горещници" от Джеф Кини. Хубaвa, смешнa книжкa, но не бих я чел повторно!
Сегa ще почетa "Питър Пaн в aлено", докaто зaспя.
Кaто цялостен обзор нa деня могa дa кaжa, че беше един изморителен, но и зaбaвен и интересен ден и се нaдявaм и следвaщите дa сa тaкивa!
Прочетени стрaници: 69
Общо: 244
Зaвършенa книгa: 1

Коментари

Популярни публикации