July Wrap-up & August TBR pile

Здравейте! Жив съм!
Току-що се прибрах в къщи след едноседмичния лагер в Чепеларе, на който отидох. Сега отново съм си в София и ще се отдам на любимите си неща - четене и писане в блога.
Днес ще направя равносметка на най-добрия читателски месец за мен досега и ще загатна какво смятам да прочета през следващите четири седмици и половина.
*  *  *
Юли се оказа един препълноценен месец - бройката от осем книги за 31 дни доскоро беше нещо невъзможно за мен. Сега съм прочел 36 книги през годината, което е 60% от моето Goodreads предизвикателство. Вече се движа сравнително добре!

През този месец дадох старт и на четатонския сезон, като участвах в два такива. Това бяха БКМ (Български Книжен Маратон) и BookTubeAThon 2016. И двата от тях минаха повече от добре (вижте постовете ми за тях).

Първата книга, с която се запознах през този месец, е "Гилдията на магьосниците" от Труди Канаван. Прекрасна книга, изпълнена с обрати, приключения и най-вече - магия. Очаквайте ревю на цялата трилогия, когато я завърша.

След това прочетох цяла трилогия, която ме изуми. Наистина, не очаквах толкова да ми хареса! Това е поредицата "Скъпоценни камъни" - "Рубиненочервено", "Сапфиреносиньо" и "Смарагдовозелено" от Керстин Гир. И на тази трилогия очаквайте сборно ревю, и то доста скоро!

Друга книга, която определено се нарежда в моя Топ 10 за годината, а защо не и в Топ 5 - "Ние, лъжците" от Е. Локхарт. Това малко съкровище ме съсипа със своя край. Както винаги съм казвал - голямо майсторство е да създадеш един страхотен свят и да го разрушиш по един брилянтен начин. Още едно ревю - леле какво ме чака!

Има и имена като "Дневникът на един дръндьо: Горещници", "Питър Пан в алено", "Двойната Лотхен", които също ми харесаха, но не чак толкова. И все пак, слагам ги тук, защото и те заслужават място сред останалите.
* * *
Месец август ще бъде един много специален месец за мен, защото ще обърна по-голямо внимание на големите книги. Решил съм да заложа на произведения над 500 страници, защото има много такива, а аз не съм захванал нито едно от тях. Затова през тези 31 дни ще чета големи книги и ще правя ъпдейти, които на края на месеца ще публикувам тук. Целта ми е да прочета 3000 страници, което не е недостижимо, но пък и е доста трудно. Но ще се справя!

А ето и кратък списък на книгите, които по моите стандарти са дебели. Той ще ми помага с това какво да чета след това през месеца.

Здрач - Стефани Майър
Новолуние - Стефани Майър
Затъмнение - Стефани Майър
Зазоряване - Стефани Майър
Скитница - Стефани Майър
Друговремец - Диана Габалдон
Под игото - Иван Вазов
Избраница - Труди Канаван
Върховният повелител - Труди Канаван

Това беше всичко от мен за днес. Пишете всичко, за което се сетите долу в коментарите - ще се радвам да прочета всеки един от тях. Довиждане и до нови срещи!

Коментари

Популярни публикации