June Wrap-Up and July TBR Pile | Огромното разочарование

Аз съм меко казано недоволен от четенето ми този месец. Защо ли? Защото прочетох само 3 книги изцяло! А това е малко!
Проблемът ми през юни беше това, че захващах прекалено много книги, които не довършвах. Но нека сега се фокусираме около незадоволителното количество, което обаче беше страхотно и неразочароващо от гледна точка на качеството на книгите.

1. "Вината в нашите звезди" от Джон Грийн - ревю;

2. "Белият жираф" от Лорън Сейнт Джон;

3. "Аз още броя дните" от Георги Бърдаров - ревю скоро!

***
Следващия месец ми предстои едно много важно събитие - BookTubeAThon, който чакам вече от половин година. Но неговият TBR няма да бъде включен тук, за да има малка изненада, когато дойде. (Между другото, много исках да се включа и в някои други маратони, но знаете - много книги, малко време!)
За юли съм избрал няколко книги, които трябва да прочета/завърша задължително. Първите три са четвърта, пета и шеста книга от поредицата "Реликвите на смъртните". Отлагам ги от толкова време, а и вече манията ми по света на Ловците на сенки отминава, което не бива да се допуска!
Втората трилогия, която ще захвана, е "Черният магьосник" от Труди Канаван. Вече започнах първата книга и мога да кажа, че е увлекателна, не чак толкова натрапчива и не склонна към мания, което при мен е плюс.
И накрая,  но не по важност, слагам oтново "Аз още броя дните" - имам нужда пак да я прочета!

Е, това беше за днес! Очаквайте още скоро!

Коментари

Популярни публикации