BookTubeAThon | Daily Update #5

00:51ч.
Току-що завърши вторият Twitter Sprint, който правя през маратона. И мога да кажа, че той ми помогна. Защото прочетох цели 36 страници за 40 минути, което за мен хич не е зле.
А сега си лягам, за да може когато стана, да съм свеж, защото днес имам много работи за вършене!
П.С.: Четох от "Питър Пан в алено"
Прочетени страници за деня: 36
Общо: 918

09:20ч.
Преди малко се събудих и сега си правя закуска. За деня съм си подготвил много неща, ама много. 
1. Да пресъздам място от книга (VC #2)
2. Да направя колкото се може повече дъги от книги за 1 минута (VC #5)
3. Да направя снимка на дъга от книги (това вече ще е направено от предизвикателството по-горе)
4. Да направя снимка на цитат от книга (IC #3)
5. Да направя снимка на класика (IC #5)
Oчаква се един натоварен ден и ще видим дали нещо ще прочетем!

10:23ч.
Закусих и беше време да започна правенето на предизвикателствата. Затова реших да направя днешното. То вече е готово и можем да ви го покажем:
Да направя снимка на класика.


10:54ч.
Преди малко направих нещо много интересно. Реших да слея "Да направя колкото се може повече дъги от книги за 1 минута" и "Да направя снимка на дъга от книги". Ето как:
1) За една минута да намеря колкото се може повече дъги от книги;
2) Да ги снимам;
3) За една минута да направя една голяма от малките.

Успях да намеря 3 дъги през тази 1 минута. Не мисля, че е чак толкова много, нещо средно според мен. Но пък станаха страхотни, особено последната!
 След това обаче стана магията. Подредих всичките 18 книги в една обща дъга и тогава си казах "Трябваше да го направя през втория ден от BookTubeAThon!" Вижте за какво става въпрос:

13:00ч.
Току-що свърши един от Twitter Sprint-овете. И прочетох 22 страници от "Ние, лъжците" от Е. Локхарт. Йей! Планувам участие и в спринта от 10a.m. до 1p.m. EST (17 - 19 часа българско време). Надявам се да прочета още, като от сега казвам, че няма да е нещо от TBR-a ми!
Прочетени страници за деня: 58
Общо: 940  

19:01ч.
Пак участвах в Twitter sprint! Открих, че през тях чета доста по-бързо и все пак запомняйки нещичко. Затова и през този около 3 часов спринт прочетох цели 92 страници! И затова вече ми остават само някакви си 80 странички от "Ние, лъжците", които ще завърша, обаче може би утре. Сега ще си взема кратка почивка до 21 часа, когато (може би) ще залезе слънцето и аз най- накрая ще тръгна бавно, но славно, към края на "Питър Пан в алено"!
Прочетени страници за деня: 150
Общо: 1032

22:13ч.
Преди минути зaвърших "Ние, лъжците" от Е. Локхaрт и съм съсипaн, съсипaн! Първонaчaлно бях кaто "Не, не реви, сaмо не реви". След товa - "Уф, минa ми". И нaкрaя очите ми изригнaхa кaто доскоро спящ вулкaн. Със сигурност ще нaпрaвя ревю!
Прочетени стрaници зa деня:  231
Общо: 1113
Зaвършени книги: 3

23:34ч.
Денят е към своя край. От последния ъпдейт съм прочел едва 12 странички от "Питър Пан в алено", но след по-малко от час следва Ariel Daily Sprint (туитър спринт, който се провежда всеки ден от 17 до 18 часа EST или 12 до 1 през нощта българско време) и през него се надявам да наваксна колкото мога с нея.
Като равносметка за деня... днес беше емоционален ден, може би най-емоционалния от началото на четатона - направих толкова много предизвикателства, забавлявах се много, а и "Ние, лъжците" ме остави безмълвен. А за цифри, прочетох общо 243 страници, което означава, че за тези пет дни съм разлистил общо 1125. Днес завърших 1 книга, т.е. общо станаха 3 книги! За мен е голям прогрес това и съм напълно доволен, дори и да не чета нищо през следващите дни (което не бива да става). Довиждане за днес и ще пиша много скоро. Чао!
Прочетени страници за деня: 243
Общо: 1125
Завършени книги: 3

Коментари

Популярни публикации