BookTubeAThon | Daily Update #4

03:21ч.
Лягам си прекалено късно, но не си мислете, че това е защото съм чел. Не, просто се разприказвах с леля ми и неусетно минаха часовете.
Прочетени страници за деня: 0
Общо: 686

10:37ч.
Събудих се преди броени минути, но вече съм със книга в ръка. Захванал съм "Сапфиреносиньо", която се надявам да завърша днес. Хвърлил съм едно око и на "Ние, лъжците" от Е. Локхарт, която не е в моя TBR, но мога да я прочета под категория Книга, открита чрез BookTube. Ще видим какво ще излезе накрая!

12:54ч.
Започнах деня със, както вече казах в миналия си update, "Смарагдовозелено" от Керстин Гир и вече съм на 338-ма страница, което означава, че от началото на деня (т.е. от около 2 часа и половина) съм преминал през 57 страници. Мисля, че имам шанс да я завърша днес!
Прочетени страници за деня: 57
Общо: 743

14:42ч.
Завърших я! Минах и оставащите 94 страници от "Смарагдовозелено" и вече имам цели две книги зад гърба си. Сега ще си взема лека почивка след емоциите, които преживях, четейки книгата, и се заемам с нещо друго. Кое ли ще е то?
Прочетени страници за деня: 151
Общо: 837
Завършени книги: 2

21:03ч.
Следобеда определено бе по-лежерен и не чак толкова продуктивен. Прочетох 45 страници от "Ние, лъжците" от Е. Локхарт, която се оказа всъщност доста интересна и посвоему специална, въпреки предразсъдъците ми относно нея. Засега не знам дали ще чета още до края на деня, може да участвам в някой Twitter sprint...
Прочетени страници за деня: 196
Общо: 882

Дневното видео предизвикателство: Да направя поема, като използвам само имена на книги
Предупреждавам: Няма да бъде в рима!

I am Number Four,
The Book Thief,
 The Boy Next Door,
The Divergent.

I'll Give You the Sun
Wherever You Are.

I'm The One,
Who Steals Your Heart
And I'll Always Love You!
P.S.: I Still Love You!

Инстaгрaм предизвикaтелство: Снимaй книгa с твоят любим снaкс (хрaнa, питие):

Коментари

Популярни публикации