Коледен Книжен Таг + ККМ Ден 1


Здравейте!

За днес съм ви подготвил един много готин таг, който видях направо от създателя му - Книгоядец, както и първият "ъпдейт" за това какво чета през Коледния Книжен Маратон.

Започвам първо с тага. Той носи страхотното име "Коледен книжен таг" и е тематичен, така че нямаше как да не го направя. Не съм тагнат от никого, но аз ще си позволя да тагна Ева, Теми и Рали. 🙂

1. Коледни играчки: Кои книги изглеждат страхотно на рафта ти?
Мога да кажа, че всичките книги, поне според мен, изглеждат добре. Самият аз неведнъж съм казвал, че нямам толкова много книги, обичам да взимам назаем от библиотеки или приятели, както и да чета на електронен носител. Но мисля, че този рафт се получи добре! 😊

2. Гирлянд: Заглавие на книга, което свързваш със зимата?
"Кралят на зимата" от Били Стефанов, която скоро ще подхвана.

3. Коледни лампички: Кои са книгите, които се открояват от останалите в библиотеката ти?
Пак казвам - нямам много книги. Но определено "Аз още броя дните" на Георги Бърдаров се отличава от многото фентъзи и Young Adult книги, които притежавам.

4. Книжна елха: Колко книги се надяваш да видиш под елхата?
За съжаление не съм сигурен, че тази година ще има точно книги под елхата. Но много бих искал да получа или да си купя новото издание на "Войната на таралежите" от Братя Мормареви - любима книга от детството. А и вижте корицата!

5. Коледно чудо: Книга, за която не знаеш почти нищо, но искаш да прочетеш?
Не знам почти нищо за "Червен изгрев" от Пиърс Браун, но много искам да я прочета.

6. Дядо Коледа: Издай една книга, която смяташ да подариш! 😉
Точно утре ще имаме разменяне на книги в училище и аз ще подарявам "Похитителят на мълнии" от Рик Риърдън.

7. Лед: Книга, която ще отложиш за следващата година. 
Ще трябва да кажа "Двор от мъгла и ярост" от Сара Дж. Маас. Наистина много харесах първата книга, но втората я отлагах толкова време, а сега съм вманиачен в изпълняването на Goodreads Reading Challenge-а ми, че няма как да я захвана в последните 10 дни от годината.

8. Снежен човек: Книга, която ти е оставила страхотни спомени и си чел покрай Коледа?
Не се сещам, защото не знам по кое време точно съм чел 99% от книгите ми.

9. Зимна вечер: Книга със сюжет, който ти навява топли чувства, както Коледа?
Само аз ли веднага се сетих за "Хари Потър"?! Да, Хогуортс!!!

10. Коледен венец: Kнига, която задължително ще прочетеш за Коледа.
Надявам се най-накрая да стигна до "Сняг вали" на Джон Грийн, защото сега е перфектното време за нея.

Това беше тага. Надявам се да ви е бил интересен. А сега идва ред и на книжния ми ъпдейт за ККМ ден 1.

ККМ - Ден 1 (22.12. - от 0:00 до 20:00ч.)

Този ден не беше най-продуктивния. Болен съм, пия куп лекарства и точно тогава бях толкова изморен, че веднага след училище се проснах на леглото и заспах.

Но това, че не беше най-продуктивния, не означава, че беше лош. Реших да започна "1984" на Джордж Оруел въпреки съветите на майка ми да не го правя, защото нямало да я разбера. В момента съм на 30 страница от 285 и много я харесвам, нищо че съм съвсем в началото.

Изумителна и леко отрязана! 😃
В колата започнах и "Скритият оракул" от Рик Риърдън... на аудиокнига. Изслушал съм вече половин час от 9 и също ми харесва, като се надявам да послушам още малко, когато вече ме заболят очите да чета но не ми се спи.
(Между другото, днес излезе корицата за втората книга, Тъмното пророчество, и е изумителна!!!)

Планове за тази вечер и утре? Хм, дано успея да прочета още малко преди лягане, за да може да ми остане възможно най-малко за утре, когато смятам да завърша "1984" и усезаем

о да напредна със "Скритият оракул".

И това, драги ми читатели, е краят на този пост. Вие ще участвате ли в ККМ? Напишете в коментарите, а аз отново се захващам с "1984". Чао!

Коментари

Популярни публикации