Winter Wonderland Book Tag + KKM Дни 3,4

Здравейте!
Днес пак се появявам с таг и нов update, за да знаете (ако ви е интересно, естествено) докъде съм с четенето за Коледния Книжен Маратон.

Първо тага. Той се казва Winter Wonderland Book Tag и бях отбелязан да го направя от Рали. Аз днес няма да тагвам определени хора, но нека всеки, който иска да го направи, да се чувства тагнат. Да започваме!

1. Топла и сладка книга, която стопля сърцето ви:
Тук ще кажа "Алиса в страната на чудесата", защото това е любимата ми книга още от детството, а и е толкова забавна!

2. Любима книга с бяла корица:
Ще кажа "Избраница" от Труди Канаван, въпреки че не ми е любима.

3. Седите в приятен, уютен, удобен диван, пиете горещ шоколад, но коя чудовищна книга четете?
"Часът на чудовището" от Патрик Нес е перфектната книга за този въпрос. Името говори доста!

4. Започнало е да вали сняг и сте решили да се биете със снежни топки! Кой литературен герой бихте искали да се включи в снежната битка с вас?
Хмм... може би Лестър Пападопулос (още разпознаван като АПОЛОН). Не се сещам за герой с точен мерник, освен, както е написала Рали, Леголас.

5. За жалост, огънят в камината започва да угасва. Последните глави от коя книга бихте използвали, за да разпалите огъня?
Леле, ще късаме "Предани"!

6. Коя книга е толкова близко до сърцето ви, че бихте я подарили на всички, които искате да запалите по четенето?
Ще пропусна очаквания отговор Хари и ще кажа "Ние, лъжците" от Е. Локхарт. Много докосваща книга.

Е, това е и краят на още един таг. Надявам се да ви е харесал, а сега е време и за ъпдейта!

През тези два дни АЗ ЗАВЪРШИХ ПЪРВАТА СИ КНИГА ЗА МАРАТОНА. И не, не е някоя от вече започнатите. Това е "Коледна песен" от Чарлс Дикенс. Реших да сменя "Сняг вали" с нея, защото 1) по-малка е; 2) гледах анимацията и много ми хареса.

С "1984" също имам напредък и вече съм на 110 страница. Много е добра засега и се надявам да стане по-добра, за да я свърша по-бързо.😋

Коментари

Популярни публикации