Последен пост за 2016!!!

Още една много добра година е на път да изтече. И е време да си поговорим за това какво толкова се случи през тези 366 дни.

Не мога да опиша колко съм щастлив, че тази година стана част от живота ми. Толкова новости ми се случиха през нея, най-голямото от които е създаването на нещото, наречено Nerdy Elephant. Дано да се усъвършенствам през новата година и блогът да стане по-добър и постовете да бъдат все по-интересни за вас, читателите. Но нека да започнем с книжната равносметка на 2016.

Тази година прочетох 55 книги (на снимката са 54, защото само преди минути завърших 55-ата и не съм я добавил все още). Интересното е, че написах и точно 55 поста в блога, въпреки че два от тях са чернови.


Не са толкова, на колкото се надявах, но пак съм доволен.

Книгите, до които се докоснах, бяха до една страхотни, но само някои се откроиха и могат да се нарекат още от сега "мои любими". След малко обаче ще стигнем и до тях, а сега нека направим списък с всички заглавия:

(Тук трябваше да добавя и "Лабиринтът: Невъзможно бягство", но не ми стигна мястото)

Тази година, както вече казах, беше много успешна от гледна точка на книгите. От тези 55 романа харесах почти всички, но някои наистина стигнаха до мен и ме накараха искрено да ги заобичам. Тук са както единични книги като "Ние, лъжците", "Аз още броя дните", "Крадецът на книги" и "Аз съм пратеникът", така и много, много поредици. Утре свършва годината на "Дивергенти", "Героите на Олимп", "Подземните хроники",  "Магнус Чейс", "Двор от рози и бодли", Касандра Клеър, "Скъпоценни камъни", "Здрач" и, отскоро, на "Лабиринтът". Уникална година!

Надявам се следващите 365 (вече) дни да са все така усмихнати и изпълнени с радост, каквито бяха и изминалите. И, естествено, изпълнени с мноооооого четене. Направил съм си предизвкателството в Goodreads на 70 книги, което (поне за мен) не е хич лесна задача, но ще се справя. Освен него, мое лично предизвикателство ще бъде да прочета общо 25 хиляди страници през новата година. През 2016 бройката беше приблизително 20 000 и сега я увеличаваме още малко.

И като заключение искам да кажа, че годината, която изтече, беше пълна с изненади, запознанства и хубави моменти и се надявам и 2017 да бъде същата, ако не и по-добра. Пожелавам ви весело отпращане на 2016 и ще се видим... чак другата година! 😉 

П.С.: Нали харесвате новия дизайн на блога, че ще го виждате най-рано до края на зимата. 😆 

Коментари

Популярни публикации