Книжна равносметка за месец Ноември | The Nerdy Blogmas #3

Здравейте и добре дошли в Блогмас!
За днес съм ви приготвил един пост, който трябваше да кача по-рано, но качвам чак сега. Това е моята книжна равносметка за изминалия месец Ноември.

Подредил съм книгите по оценка - от най-лошите (въпреки че тук няма лоши) към най-добрите. Да започваме!

1. Fantastic Beasts and Where to Find Them: The Original Screenplay - J.K.Rowling (оценка 4/5 звезди):
Малко след премиерата на дългоочаквания филм аз отидох в киното да го гледам. И много, много ми хареса! След това веднага седнах да прочета сценария. Тя беше страхотна също, но някакси не беше като да я четеш без да знаеш нищо и това, че вече бях гледал филма, ми попречи да се насладя изцяло на
сценария. И все пак 4 от 5 звезди не е никак лоша оценка.


2. "Град на изгубени души" - Касандра Клеър (оценка 4,5/5 звезди):
Радвам се, че най-накрая съм вече на финала на тази страхотна поредица. Книгата хич не беше лоша и нямам търпение да хвана и последната - "Град на небесен огън"!
П.П.: В кухнята на блога се готви и ревю, така че го очаквайте!

3. "Град на паднали ангели" - Касандра Клеър (оценка 4,75/5 звезди):
Тук няма да пиша много, защото имам цяло ревю на книгата, което можете да видите тук. Само ще кажа, че е страхотна книга, с малко по-добра от следващата от поредицата, нищо, че тя е преходна.

 4. "Сянка и кост" - Лий Бардуго (оценка 4,75/5 звезди):
До последно се двоумях дали да дам на книгата 5 или 4,75 звезди. Надявам се скоро да ми остане време да направя ревю и на нея, защото е страхотна и, както може да сте видели от снимката встрани, аз в момента чета втората книга.

5. "Магнус Чейс и боговете на Асгард: Мечът на лятото" - Рик Риърдън (оценка 5/5 звезди):
Едно нещо искам да напиша тук - очаквайте ревю! Там ще разберете всичко, което мисля за книгата.

Това беше всичко от мен за днес. Ще се видим утре!  

Коментари

Популярни публикации