Какво ще чета? | Коледен Книжен Маратон (KKM)

Здравейте!
Както би трябвало да сте забелязали, моят Blogmas не протече много добре. Написах четири поста и се отказах. Но не ме съдете - училището хич не е лесна работа!

Както и да е, ваканцията идва и вече ще мога да се отдам на четене и, да се надяваме, писане тук.

Днес ще ви споделя за един читателски маратон, в който смятам да се включвам. Помните ли БКМ от лятото? Е, същите хора, които го организираха, сега подготвят нещо подобно, но на коледна тематика. Това е ККМ (или Коледен Книжен Маратон). Той попринцип се провежда от 23 до 29 декември, но аз ще започна ден по-рано, за да не се припокрива с другия четатон, в който искам да взема участие - Holiday BookTubeAThon. Има 5 категории + 2 бонус категории за по-мотивираните.

Ето ги и тях:
  1. Книга на коледна тематика
  2. Книга, която ти е била подарена
  3. Книга с коледни цветове на корицата
  4. Книга, с романтична/любовна тематика
  5. Книга, с която ще изглеждате най-tumblr до камината
  6. * Книга от жанр, който не си пробвал/а досега
  7. * Книга по избор
Аз, както ви казах, ще участвам в това събитие и сега ще ви кажа кои книги избрах да чета през него:

Книга на коледна тематика - "Сняг вали" на Джон Грийн
Какъв по-подходящ избор за тази категория?!

Книга, която ти е била подарена + Книга с коледни цветове на корицата - "Хари Потър и Стаята на тайните" от Дж. К. Роулинг
Тук историята е по-дълга. Когато бях на 8, мисля, помолих баща ми да ми купи книга за Хари Потър. И той ме заведе на площад "Славейков" и изпълни желанието ми. С втората книга. Да, затова я броя като подарена, а и вижте цветовете по старата корица. Червено значи Коледа!

Книга, с романтична/любовна тематика - "Ангел с часовников механизъм" от Касандра Клеър
Аз не съм голям почитател на любовните истории (може би защото съм момче!!!👦), затова избрах тази книга. В нея все пак има някаква любовна история, а и вече съм я започнал, така че тя ще бъде.

Книга, с която ще изглеждате най-tumblr до камината - "Скритият оракул" от Рик Риърдън
И тя е вече започната, а и корицата е УНИКАЛНА!

Книга от жанр, който не си пробвал/а досега - "1984" от Джордж Оруел
И преди да попитате - да, чел съм антиутопии. Но тази книга я броя като класика, а аз не чета много класики.

Книга по избор - "Кралят на зимата" от Били Стефанов

Е, това беше всичко от мен за днес. Пожелавам ви приятно четене и ви оставям. Чао!

Коментари

Популярни публикации