Корицата на ACOWAR... леле!

Всичко започна вчера, когато Сара Дж. Маас качи ето това нещо в своя Инстаграм профил:


Иии съм сигурен, че знаете какво стана тогава: 
     АЗ: Omg, omg, omg, omg...
     AЗ: Толкова скоро?
     АЗ: Да бе да, скоро. Как ще чакам до утре?
     АЗ: Ама аз не съм прочел ACOMAF все още!
     АЗ: Какво ще правя сега?
     МАЙКА МИ: Спри да викаш, два часа през нощта е!

Да, нещо такова се получи.
И все пак - "Двор на крила и разруха" си има корица! Как да не се радва човек?

Та, тази прословута корица вече е публично достояние (от преди около 10 минутки), така че нека да я видим. Готови ли сте? И... Ето я!

Всъщност са две - тази за САЩ (и вероятно и нашата) и тази на Великобритания, Австралия и Нова Зеландия. Не са ли чудесни?

Има само една дума, която описва точно това, което виждаме сега - съвършенство! Виждаме Фейра на зелен background с планини около нея, мисля че е така. Тя държи кама... уникално! Нямам търпение книгата да излезе.

Между другото, A Court of Wings and Ruin е планувана за 2 май и я очаквам с голямо нетърпение.

Е, това беше моят кратък необичаен пост относно ACOWAR. Причината, поради която го написах, е тази: АЗ. НАИСТИНА. СЪМ РАЗВЪЛНУВАН. ВЪПРЕКИ. ЧЕ. НЕ. СЪМ. ПРОЧЕЛ. ACOMAF. Надявам се да ви е харесало и ще се видим много скоро. Чао!
~слончето 🐘

Коментари

Популярни публикации