"Кодът на болестта" от Джеймс Дашнър - книжно ревю

Внмание: Тук със сигурност ще има спойлери поне относно първата книга. Четете на своя отговорност!
Ето ревюта на книгите от поредицата: 1, 2 и 3.

Здравейте!
Появих се след лекото отсъствие, този път с ново ревю. Не знам какво ми става напоследък, но пиша само ревюта и тук-там някой таг, за разнообразие. Важното обаче е, че вече ми харесва да правя такива постове, така че нека да започнем с рецензията.

Днес ще говоря за книгата "Кодът на болестта" от мистър Джеймс Дашнър и е още една книга към световно известната трилогия "Лабиринтът".

Допълнителната книга към оригиналната трилогия отговаря на доста въпроси, които почти всеки читател си задава, завършвайки "Последният кандидат", а именно: Какво се е случило преди лабиринта? Откъде, за Бога, се е появил този лабиринт? Как така Томас и Тереза са работели за ЗЛО? На чия страна са те? Истината се разкрива, приятели се разделят, а лоялността се изпитва всяка минута.

Произведението ми хареса, даже доста. Имаше екшън, имаше хумор, имаше достатъчно обрати и най-важното - много липсващи части от пъзела "Лабиринтът" си дойдоха на мястото и всичко придоби смисъл. Както сте видяли по-горе, оценката ми е 4 звезди (хареса ми), което е разбираемо - все пак е допълнителна книга. И все пак, ако сте прочели оригиналната поредица и се чудите дали да дадете шанс на тази - направете го, няма да съжалявате.

Е, това беше моето много кратко ревю без спойлери. Благодаря, че го изчетохте, и ще се видим много скоро с нова публикация. Чао!
~ слончето 🐘

Коментари

Популярни публикации