Day & Night Book Tag


Здравейте!
Отново съм тук да досаждам! 😄 Шегувам се (надявам се да не ви досаждам).

Днес пак ще правя таг. Както, предполагам, сте видели от заглавието, става въпрос за така наречения "Day and Night" или на български "Ден и нощ" таг. Не бях отбелязан от никого, но ми хареса, така че да започваме!
Бележка: Нещо ми стана с шрифта и не мога да го оправя. Съжалявам.


D: Кога четеш повече, през деня или през нощта?

Зависи от много неща. Обикновено, когато е учебен ден, чета през нощта (доста късно през нощта). Но ако, както сега, съм ваканция, чета през цялото денонощие. Затова тук нямам конкретен отговор.


A: Има ли книги, които са променили начина ви на виждане?

Да, със сигурност тези, с които навлязох в сериозното четене и които ме накараха да го заобичам. Такива са "Хари Потър", "Игрите на глада", "Прелестни създания", дори и "Пърси Джаксън".


Y: Young Adult - да или не?

Как не?! Та аз само това чета!

Сега сериозно. Наистина подкрепям този жанр, въпреки че много хора не го харесват и го гледат с критично око.


A: Има ли герои, които смяташ, че е възможно да са истински?

Много искам да е така! И мисля, че е възможно, зависи как разбираш въпроса. Знаем, че повечето писатели се вдъхновяват от реални личности, за да създадат своите измислени персонажи, така че...


N: Даваш ли книгите си на заем?

Да, и взимам книги назаем. Не мисля, че е от най-добрите неща, които правя. Неведнъж се е случвало книгите да се връщат при мен със леко скъсана корица или с доста голямо закъснение. Но да, давам.


D: Миришеш ли книгите си?

Е то кой не го прави? Наистина, кой?


N: Не всеки харесва книгите, това добре ли е или не?

Вижте сега, четенето не е за всички. Така е със всичко - все едно да искаш всеки да обича да танцува или да свири на пиано. Всеки има свои предпочитания. И все пак, не мисля, че човек не би харесвал книгите, ако намери правилните за него, нали?


I: Държа книгите ми винаги да изглеждат добре, или пък не. Ти от кой тип си?

Съмнявам се, че някой читател би искал книгите му да изглеждат зле.


G: Господи, имам прекалено много книги! Вярно или грешно?

Неведнъж съм споменавал, че не съм от хората, които купуват МНОГО книги. Но това не означава, че нямам МНОГО. И все пак, все още не съм достигнал лимита, в който да кажа, че "Господи, имам ПРЕКАЛЕНО МНОГО книги!" Майко, колко повторения направих тук!


H: Някога случвало ли ти се е да си съсипеш книгата, ако да как?

ДА! Най-често с вода!


T: Предпочиташ ли да четеш на тишина?

Не мога да чета, когато около мен е шумно. За щастие обаче намерих лесен начин да се абстрахирам от шума и това е аудио книгата. Така не чуваш абсолютно нищо странично!



Е, това беше за днес. Ах, да тагвам... Ще се радвам Криси да направи тага, също и Рали, а и всички, които го харесат и все още не са отговорили на въпросите. Довиждане и до нови срещи!

Коментари

Популярни публикации