The Ultimate Book Tag | Първа част

Здравейте!
Днес реших да започна тага направо, без излишни думи. Уморих се да пиша уводи. Така че ето ги въпросите, както и моите отговори на The Ultimate Book Tag.
П.П.: Разделих тага в две части, защото е ПРЕКАЛЕНО дълъг. Така направих и с A to Z Bookish Survey, така правя и сега. Да си знаете

1. Става ли ти лошо, ако четеш в колата?
Не винаги. Понякога да, понякога не. Зависи накъде съм тръгнал, какво чета, дали друса или не... разбрахте ме.

2. Кой авторски стил смяташ за уникален и защо?
В момента чета "Пасажер" от Александра Бракен и наистина много ми харесва стила, в който е написана. Той е магичен и... уникален, успява да те пренесе в друг, по-вълшебен свят.

3. "Хари Потър" или "Здрач"? Защо?
Въпреки че трите книги, които прочетох от четирилогията "Здрач" ми харесаха (може би сте шокирани да го чуете), аз няма как да предпочета тях пред детството, наречено ХАРИ ПОТЪР. Мисля, че всеки би се съгласил с мен.

4. Имаш ли книжна чанта? Ако да, какво слагате в нея освен книги?
Не нямам, но много искам да си намеря някоя хубава, в която да си слагам книжлетата.

5. Миришеш ли си книгите?
На този въпрос вече отговорих в Day & Night Book Tag. Който иска, нека го види.

6. Книги със или книги без илюстрации?
Предпочитам без. Ако искам илюстрации, бих чел някой комикс или graphic novel.

7. Коя книга си харесвал, докато четеш, но по-късно си разбрал, че качеството ѝ не е никак високо?
Тук имам два отговора - "ХП и философският камък" и "Вината в нашите звезди". И двете книги ги заобичах, докато ги четях, но след това или от препрочитане, или повлиян от чуждото мнение, осъзнах, че в Хари стилът на писане не е добър (това естествено не променя мнението ми за цялата поредица), а пък творението на Грийн не е нищо по-специално от една нормална депресарска книжка.

8. Имаш ли смешни истории с книги от детството си?
Хмм... не мисля, че е имало нещо такова. А, сетих се! Веднъж бях взел някоя книга от училищната библиотека и излязох на двора (училищния), за да чета. Седнах на земята и започнах да чета. Тогава един приятел ми звънна по телефона. Аз оставих книгата под 180 градусов ъгъл на земята и вдигнах телефона. По едно време, докато говоря с приятеля ми, пред мен мина библиотекарката. Когато видя книгата на асфалта, тя се развика, пита ме как може да оставям "свещената вещ, наречена книга" при микробите на земята... Учителите и учениците се скупчиха около нас и се спукаха от смях. Никога няма да го забравя.

9. Коя е най-тънката книга на твоя рафт?
Не знам, може би е някоя от поредицата "Хрониките на Нарния".

10. Коя е най-дебелата книга на твоя рафт?
Или "ХП и орденът на фенкиса" или "Еничар" от Токораз Исто.

11. Пишеш ли толкова, колкото четеш? Виждаш ли себе си като писател някой ден?
Много, много искам!!! В момента пиша нещо, но не съм сигурен, че от него ще се появи шедьовър. И все пак ИСКАМ!!!

Е, това беше всичко за днес. Очаквайте втора част скоро!
~слончето 🐘 

Коментари

Популярни публикации