Какво ще чета през февруари? | February TBR

Здравейте отново!
Днес (малко раничко) ще ви споделя моя февруарски TBR или какво ще чета през следващите 28 дни. Списъкът е леко дългичък, така че нека да започваме!

1. "Двор на мъгла и ярост" от Сара Дж. Маас
Дано най-сетне да завърша книгата, защото вече съм супер нетърпелив за третата и няма как да стигна до нея без да съм минал втората, нали?!
Ревю на "Двор от рози и бодли" тук.

2. "Алена кралица" + 3. "Стъкленият меч" от Виктория Айвярд
Още една книга, която чета заради новоизлизащо продължение. Всъщност, бях започнал "Алена кралица" през август миналата година, но ми стана нещо и я оставих. Дори не знам защо. Дано обаче този месец да бъде месецът на Айвярд, защото "Кралска клетка" излиза на 7-ми (мисля), така че трябва да бъда подготвен.

4. "Безкрайното море" от Рик Янси
В момента чета "Петата вълна" и наистина много ми харесва. Затова поставям втората част от трилогията в моя TBR списък за февруари.

5. "ХП и затворникът от Азкабан" от Дж. К. Роулинг
Продължавам да препрочитам поредицата! 💗

6. "Hogwarts Library" (3-те книжки) от Дж. К. Роулинг
Много, много искам да завърша най-накрая тези три малки, но важни книжки.

7. "Стъкленият трон" от Сара Дж. Маас (евентуално)
Това е поредица, която ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да прочета изцяло тази година. Последната шеста част излиза в началото на септември и дотогава ще съм прочел всички останали. И все пак, не е наложително да я започна през февруари. Само ако ми остане време за нея.

8. "Смъртни белези" от Вероника Рот (евентуално)
 
Е, това беше от мен за днес. Какви са вашите планове за месеца? Има ли някоя нова книга, която ще излезе и аз да не съм разбрал за нея? Напишете ми в коментарите, ще се радвам да отговорите на някой от въпросите. Чао засега! 
~слончето 🐘 

Коментари

  1. Прекрасни книжни планове ! И аз също очаквам с нетърпение третата книга от "Алена кралица"! Но също така "End of days", "Passenger", "Lair of dreams" и "Фантастични животни и къде да ги открием" ^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей!
      Благодаря много! В момента чета "Passenger" (на английски) и мога да ти кажа, че започва страхотно. Още миналата година прочетох "Фантастични животни и къде да ги открием" и тя също не ме разочарова, а останалите ги очаквам и аз. :)

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации