Какво искам да прочета през лятото | 2016

За някои лятната ваканция вече е започнала, за други тя е още далеч, а за хората като мен тя идва само след няколко дни. Затова бих искал да споделя книгите, които искам да удостоя с вниманието си през следващите 3 месеца. Списъкът ще е дълъг и не съм сигурен, че ще прочета всичко това, но да не се отчайваме още в началото!

1. Трилогията "Мъглороден" от Брандън Сандърсън.
Тази поредица е в моя TBR лист от много време, но все изниква някоя книга, която измества Сандърсън. И се надявам, най-сетне, това лято да успея да прочета тези три страхотни (по ревютата, които съм чел/гледал) новели.


2. Трилогията "Легендата" от Мари Лу.
Отново една уникална и единствена по рода си серия, която съм пропуснал. Тази поредица е може би тази, която се е застояла най-много в списъка за четене, но мисля, че до 15 септември ще съм я завършил.

3. Трилогията "Разбий ме" от Тахере Мафи.
Тук вече си имам оправдание за това, че не съм я чел - не знаех за нея! Естествено, това хич не ме извинява, но...
П. С.: Кориците са блестящи, особено на Ignite Me (Възпламени ме)!

4. Трилогията "Скъпоценни камъни" от Керстин Гир.
Днес май само трилогии ще изброявам.
Четвъртата поредица в списъка ми е една от любимите на моята любима БГ booktuber-ка Плами от LoveLife&Books (линк). Shame, че не съм я прочел!


5. Последните 3 книги от поредицата "Реликвите на смъртните" от Касандра Клеър.
Така, тук ще вметна нещо - аз ще ги прочета в най-скоро време! Това беше първата и (дано) последната поредица, която зарязвам. Но трябваще да го направя, за да участвам в 24-часовия четатон, на който ще направя Wrap-up много скоро!
6. Трилогията "Адски устройства" от (кой ли?) Касандра Клеър.
Тази поредица ще прочета може би почти мигновенно след края на "Град на небесен огън" - книга 6 от "Реликвите на смъртните". Просто не мога да зарежа и нея!
 
7. Книгата "Сезонът на злополуките" от Мойра Фоули-Дойл
Това е последната книга от списъка. Първоначално, когато прочетох ревюто на Ева , се отказах да прочета "Сезонът на злополуките". Но после си казах "А бе, я дай да я прочета." И просто така, напук на себе си, искам да прочета книгата. Може пък и да ми хареса.


Това беше днешният пост. Ако сте чели някои от гореспоменатите 19 книги, пишете долу в коментарите. Ако пък има книга/-и, които мислите, че не съм чел, и искате да ги споделите - пак пишете. Ще отговоря, обещавам!

Коментари

Популярни публикации