A To Z Bookish Survey | Част 2: N to Z

Здравейте!
Mиналата събота направих първа част от един прекалено дълъг за мен таг (виж тук), днес правя втората.
Нека да започнем!

N като Number of Bookcase You Own: Колко библиотеки за книги имаш?

Ами, всъщност не са много. Имам общо 6 рафта, но препълнени, така че може би скоро ще е нужно обновяване.

O като One Book You Might Have Read Multiple Times: Има ли книга, която си чел/а повече от веднъж?

Попринцип не препрочитам книги, но помня, че доста пъти четох книгите за Лили Чудото. Освен това, три пъти съм препрочитал поредицата за Хари Потър - моето детство!

P като Preferred Place To Read: Къде обичаш да четеш? 

Обожавам да чета на леглото! Другото място, където обикновено седя с книга в ръка, е моето малко фотьойлче в стаята ми - да, имам такова.

Q като Quote that inspires you/give you all the feels from a book you’ve read: Цитат от книга, който те вдъхновява?

R като Reading Regret: За какво съжаляваш като читател?

S като Series You Started And Need To Finish(all books are out in series): Коя завършена поредица искаш да прочетеш до края?

Toва е доста трудно, защото когато започна да чета поредица, аз трябва да я проверя дали е спазила тези условия:
1) Да я има в България;
2) ДА Е ЗАВЪРШЕНА!
Мразя, когато започвам поредица и не я завършвам докрай. Затова тук просто ще кажа серията, която задържах [ :( ] последно. Това е поредицата "Реликвите на смъртните" на Касандра Клеър. Да, последната книга, която прочетох - Град от стъкло, определено ме заинтригува (и това ще видите и от ревюто ми скоро). Но заради четатона, който започва тази събота, реших малко да поспра. Но, обещавам, че веднага след края на маратона, ще започна "Град на паднали ангели".

T като Three of Your All-Time Favorite Books: Кажи твоите три най-любими книги:

Предупреждавам! Тук има и поредици!
  1. Крадецът на книги - Маркъс Зюсак;
  2. Хари Потър (поредица) - Дж. К. Роулинг;
  3. Игрите на глада (поредица) - Сюзан Колинс.
U като Unapologetic Fanboy for: Непростим фен на...

Книгите на Сюзан Колинс, Дж. К. Роулинг, К. Клеър и Рик Риърдън... Без коментар!

V като Very Excited For This Release More Than All The Others: Коя е книгата, чието излизане очакваш с нетърпение?

Определено ми се иска по-бързо да излезе "Empire of Storms" - книга 5 от "Стъкленият трон" на Сара Дж. Маас. Може би я чакам с нетърпение, защото когато тя излезе на БГ пазара, ще започна (най-сетне) поредицата. Както вече казах, мразя да не довършвам серии.

W като Worst Bookish Habit: Кой е най-лошият ти книжен навик?

Споменах го няколко пъти днес -  Мразя да зарязвам серии и да чета книга от поредица, която все още не е излезнала изцяло. Така понякога се налага да чакам по 5-6 години (Game of Thrones), докато се завърши. И повечето пъти така ми минава интереса по това и така никога не започвам дадените книги.

X като X Marks The Spot: Start at the top left of your shelf and pick the 27th book: Посочи 27 книга на най-горния ти рафт започвайки от ляво надясно.

Чакайте малко, за да преброя. 1,2,3,... А, ето една книга, която ще е нещо по-различно от нормалните отговори. Това е "Мина, магиите и бялата стъкленица" от Весела Фламбурари (БГ автор). Честно казано, не съм я чел все още, но сестра ми го направи и ми каза, че е страхотна. Скоро ще я хвана със сигурност!
Y като Your Latest Book Purchase: Коя е последната книга, която си купи?

За последните въпроси май много ми върви на български писатели. Последната ми книжна придобивка е дебютният роман на Георги Бърдаров, с който той спечели състезанието "Ръкописът". Името му е "Аз още броя дните" и смятам да го удостоя с вниманието си много скоро.

Z като ZZZ-snatcher book (Last Book That Take You WAY Late): Коя е последната книга, която те е държала буден/а до късно?

Всъщност, като се замисля... аз май вече не чета до чак толкова късно. Преди стоях буден до полунощ, а сега повече чета през късните следобеди и ранната вечер. Но в неделя наистина заспах сравнително късно, заради "Град от стъкло".

Е, това беше!
Скоро може да кача ревюто на гореспоменатата книга, но сега спирам, че съм навън, а заваля.
Чао!

Коментари

Популярни публикации