"Град от стъкло" от Касандра Клеър - книжно ревю

Само една дума описва най-точно тази книга - божествена! И тези, които са чели книгата, знаят, че не преувеличавам. Третата част от поредицата на Касандра Клеър ме остави без думи. Накара ме веднага да грабна следващата книга и да чета без да спра.

Здравейте, днес ще правя ревю на част 3 от поредицата на Каси Клеър "Реликвите за смъртните" - "Град от стъкло".

Както казах в началото, книгата определено беше страхотна. И съм сигурен, че тези 5 от 5 звезди, които давам на тази книга, хич няма да ви изненадат. Новелата го заслужава!

* * *
Третата книга от поредицата "Реликвите на смъртните" ни отвежда в столицата на нефилимите - Аликанте, Градът от стъкло. Разтърсван от подмолни интриги, светът на ловците на сенки е под заплаха. Ситуацията се изостря. Войната с Валънтайн и армията му от демони изглежда неизбежна. Започва битката за третата реликва на смъртните - Огледалото...
* * *
Книгата наистина беше уникална. За това ми мнение допринесоха и героите в книгата, които тук са без забележка.

Е, без забележка са всички, освен Клеъри. В тази книга тя определено ми падна в очите! Как може да се хвърлиш в портал към неизвестното, само заради това, че групичката не те е взела с тях натам?! Е, друг е въпросът, че това нейно пътуване спасява целия свят, но...

На Джейс няма да обръщам такова голямо внимание тук, защото ще издам части от сюжета на хората, които не са чели книгата. Само ще кажа, че той много се променя, наистина много, което все още не знам дали е за добро.

Едни от най-готините персонажи в книгата, с които и се забавлявах искрено, бяха Изи и Саймън.То не беше караници, то не беше "развеселяване" на Изи... Не можех да спра да се смея!

В тази книга се появява и един герой, който мен лично ме впечатли в началото, но обърка впоследствие. Това беше Себастиян. Първоначално ми се стори мил и като нереален човек от Идрис. И после Касандра пусна тази объркваща история за лошия Себастиян, който всъщност не е Себастян, пък после се оказва, че това е Себастян (сега виждам, че някъде пиша СебастИян, а на други места Себастян, но не знам как се пише точно), а другото е фалшивия Себастиян и някакви такива плетеници, които ме накараха да спра да чета за момент и да си подредя мислите в главата. Е, подредих ги, затова и казвам, че ми хареса тази книга.

Мисля тук да свърша обсъждането на книгата, защото иначе ще стане от пет хиляди думи и ще се чудя как да го съкращавам. Само искам да кажа, че има война, Има война, а в нея се случват някои необратими неща. Касандра обича да убива любимите ни герои и смело мога да кажа, че тук е дала всичко от себе си, за да тъжим много, но всичко е временно. Всичко, но не съвсем. Защото една строго пазена тайна излиза наяве и преобръща всичко с главата надолу.
Благодаря на издателство "Ибис" за възможността да се докосна до тази книга.

Коментари

Популярни публикации