Топ 5+1 книги, издадени през месец Май

Здравейте отново!
Макар месец Май вече да е свършил, някои излезли на пазара книги през тези 31 дни ми направиха огромно впечатление и искам да ги спомена тук.
Днешният пост се казва "Топ 5+1 книги, издадени през месец Май" Защо 5+1? Ще разберете, ако продължите да четете статията.

Ще ги подредя по важност за мен. Не забравяйте, че това е моето мнение. Можете да споделите вашето долу в коментарите. Приятно четене!

На пето място поставям продължението на "Гондолата на времето" от Ева Фьолер. То излезна на българския пазар на Деня на славянската писменост и култура (24 май) и носи името "Златният мост" Не съм чел първата книга, но съм чувал великолепни думи за цялата трилогия, завършекът на която е на път да се издаде. Резюмето звучи увлекателно и леко, така че нищо не ми пречи да я започна още сега.

Четвъртото място заема финалът на една страхотна поредица (която все още не съм започнал). Книгата излезна в края на Май и, отново по резюмето, мисля, че определено си заслужава вниманието ви. Това е "Последната звезда" от Рик Янси. Това е краят на една според мен добра трилогия, която със сигурност ще удостоя с вниманието си много скоро.

Бронзовият медал взима (о, каква изненада!) още едно продължение. Това е втора книга от поредицата "Двор от рози и бодли" и носи името "Двор от мъгла и ярост" от Сара Дж. Маас. Отново, не съм чел първата част, но много скоро ще я погледна, просто защото от толкова много хубави неща, казани по адрес на тези две книги, не мога да не ги започна.

Среброто е за най-новата творба на Рик Риърдън - един от най-най-любимите ми писатели завинаги. Тя е началото на една нова поредица - "Изпитанията на Аполон", и се казва "Скритият оракул". Много съм развълнуван за тази книга, защото вече се сдобих с нея и мога да я започна в най-скоро време.

И първото място заслужено отива при "Аз още броя дните" на Георги Бърдаров. Тук искам да кажа, че това е книгата на победителя от литературното ТВ-предаване на БНТ1 "Ръкописът" и съм мега заинтересован от нея, основно защото бях един от най-запалените по състезанието. И с нейно копие успях да снабдя библиотечката си и до края на седмицата съм абсолютно сигурен, че ще съм я прочел.

И тук искам да добавя това +1, което писах още в заглавието. Това е една книга, за която говоря доста тези дни. Тя е била издадена преди, а сега се преиздава. Това е "Град от кости" на Касандра Клеър. А новата корица е просто уникална.

Toва беше всичко от мен за днес. Скоро може би ще кача ревю на "Град от стъкло". Довиждане и до скоро!


Коментари

Популярни публикации