When it rains... | Идеи за книжни прекарвания на дъждовните дни

Днес се наложи да остана в къщи. Това беше страхотно, защото така можех да направя куп интересни неща. Особено когато навън се сипе дъжд!
Реших днес да споделя с вас няколко идеи за неща, които можете да правите, когато сте си у дома в един дъждовен ден (като този). Основната идея взех от Ева (вижте поста ѝ тук), като леко я преработих, за да не бъде чак такова копиране. Ако ви е интересно, продължете да четете!

1. Просто спете!
Много хора са ми казвали, че спят най-добре, докато навън вали. При мен също се получава нещо такова. Не знам защо е така, може би защото се чувстваш по-защитен и по-спокоен... не знам. Но наистина е много успокояващо да легнеш в леглото и да спиш, слушайки ромоленето на дъжда!
2. Вземете хубава книга и четете.
Знаете ли колко хубаво е да седнеш на канапето в хола, хванал в едната ръка гореща чаша чай или кафе, а в другата приятна и отпускаща книга?! Да, наистина е много приятно! Тук, както при спането при дъжд, някак важи този факт, че се чувстваш недосегаем от природата и ти става много хубаво.




3. Ако сте повече от един човек (например цялото семейство): Направете си книжна викторина.
Прекрасна идея е да се съберете цялото семейство или групичка от училище, и да си направите книжна викторина! В нея можете да включите въпроси, свързани със сюжета на някоя книга, или относно конкретен автор. А защо да не попитате въпроси от типа на "Аз съм с черна коса и съм момиче от поредицата за Игрите на глада. Кой съм аз?" Ще стане много забавно, сигурен съм!

4. Преподреди библиотеката си.
Изпробвах този съвет преди около месец и бях изумен от резултата. Някакси времето ми повлия и креативността ми се прояви доста по-добре. Можете да комбинирате преподреждането и с релаксираща класическа музика, която още повече ще провокира въображението ви!



5. Изпълнете някое книжно предизвикателство.
Интернет вече е пълен с предизвикателства, които можете да направите. Например: кой ще направи възможно най-висока кула от книги? Или: кой ще направи най-красивото слънце от книги? Проявете изобретателност!
Е, това беше всичко от мен за днес. Надявам се постът да ви е харесал и ще се видим много скоро. Бай!

Коментари

Популярни публикации